Spring naar bijdragen

Event kalender Geocaching.nl


Aanbevolen berichten

Ik kon de vraag niet eerder vinden op het forum (of ik heb er weer overheen gelezen), maar klopt het dat de event kalender op geocaching.nl niet meer wordt bijgehouden of iets dergelijks ? Mis namelijk een aantal events. Ik heb wel op de kalender gekeken van een van de medecachers, maar vond de link op .nl zo handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Normaal houdt Kruimel deze agenda bij: hij publiceert ze en zet ze op de agenda. Ik denk dat ie het vergeten is. Maar ik zal in ieder geval voor de events die nu bekend zijn de datum in de agenda invoeren...

 

Enne: Eveline?! Zoekfunctie linksboven? Ehhe...je wilt weten wanneer er events zijn, maar je weet niet wat ze inhouden :blush:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

door een dwaling van... achja maakt ook niet uit, pobeer ik de NEderlandse Event Kalender bij te houden. 1 maal per week poot ik de nieuwe events (als die er zijn) in Nederland in de agenda, hier onde tref je een aantal opties aan om de agenda op te slaan in jou favo agenda systeem

 

Om het allemaal wat makkelijker te maken zijn hier de links naar de informatie:

 

Google kalender (HTML formaat)

 

ICS formaat om te voegen aan een Outlook agenda of andere agenda

 

XML Feed

 

 

Als er vragen zijn dan hoor ik het wel!

 

JOhn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kan meteen 2 mei 2009 erbij :) ...

 

Dan is namelijk alweer de vijfde versie van het WWFM : WWFM V dus !

 

Hij staat/Ze staan nog wel niet als subcachelistings in de lijst van nieuwe caches, maar dan is wel DE datum (is het een vereiste dat op de agenda alleen events staan die reeds ter review worden aangeboden ?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...