De Roode Loper Geplaatst 27 december 2008 Geplaatst 27 december 2008 Misschien een rare vraag, maar toch even voor de zekerheid. Ik kwam in Duitsland een Wherigo tegen die ook op geocaching.com gelogd word. In de beschrijving staat dat er geen logboek aanwezig is. Mag dit wel?
Team Professor X Geplaatst 27 december 2008 Geplaatst 27 december 2008 (bewerkt) Hoi Henk, Een Wherigo kan je op twee sites loggen. Zowel bij geocaching.com als wherigo.com. Dat wordt er bedoeld met de mededeling in de tekst. Maar eigenlijk wordt dit een haast virtuele cache, is op het randje. 27 december 2008 bewerkt door Team Professor X
RvU Geplaatst 27 december 2008 Geplaatst 27 december 2008 (bewerkt) Weliswaar een beetje off-topic wat dit onderwerp betreft, maar welke geocacher met whereigo-apparatuur heeft zin, tijd, gelegenheid om mij eens mee te nemen tijdens het doen van een whereigo-cache (ik denk dan aan beide whereigo-caches, die ter gelegenheid van het OFZE zijn neergelegd)? Zelf heb ik een CS60x, en twijfel of ik over zal stapen naar de nieuwe Colorado/Oregon apparatuur. Een zaterdagmiddag komt mij het best uit, maar het mag ook een keertje door de week! 27 december 2008 bewerkt door RvU
De Roode Loper Geplaatst 27 december 2008 Auteur Geplaatst 27 december 2008 Weliswaar een beetje off-topic wat dit onderwerp betreft, maar welke geocacher met whereigo-apparatuur heeft zin, tijd, gelegenheid om mij eens mee te nemen tijdens het doen van een whereigo-cache (ik denk dan aan beide whereigo-caches, die ter gelegenheid van het OFZE zijn neergelegd)? Zelf heb ik een CS60x, en twijfel of ik over zal stapen naar de nieuwe Colorado/Oregon apparatuur. Een zaterdagmiddag komt mij het best uit, maar het mag ook een keertje door de week! PB ........ en nu weer On Topic. @ X Hij is inderdaad op het randje. Zal hier wel niet goedgekeurd worden.
delta123 Geplaatst 27 december 2008 Geplaatst 27 december 2008 (bewerkt) Ein netter Couch-Wherigo. Vielen Dank für das nette Abenteuer. 27 december 2008 bewerkt door delta123
smeule Geplaatst 27 december 2008 Geplaatst 27 december 2008 (bewerkt) Bij een wherigo cache moet er een logboekje aanwezig zijn. @RVU. Als je nog een keer een oregon zoekt, stuur ons een pb'tje. (de wherigo's van het OFZE bieden lang niet alle mogelijkheden die wherigo kan bieden, om een echte indruk van een wherigo te krijgen zal ik een andere cache doen) Ps. Het is Wherigo en niet Whereigo 27 december 2008 bewerkt door smeule
De Roode Loper Geplaatst 27 december 2008 Auteur Geplaatst 27 december 2008 Ps. Het is Wherigo en niet Whereigo ........... een germaanse verbastering...........
BBosman Geplaatst 5 januari 2009 Geplaatst 5 januari 2009 Mag dit wel?Nee, dit mag niet. Toen ik de Wherigo Te Pau "vond", vond ik een virtuele cache. Omdat ik niet wist of virtuele Wherigo caches toegestaan zijn, heb ik die vraag per mail aan Kruimeldief gesteld. Uit zijn reactie bleek dat dat niet mocht en om die reden is Te Pau destijds ook gearchiveerd. (Nadien is er een fysieke cache geplaatst en is hij weer uit het archief gehaald.)
Aanbevolen berichten