Spring naar bijdragen

Puntenwaardering voor caches?


Krix

Aanbevolen berichten

Het gevaar bestaat dat ik een al eerder besproken onderwerp aansnijd, maar dat is dan niet anders...

Ik ben sinds een paar weken fervent geocacher en merk dat er nogal verschil in kwaliteit van de caches is. Sommige zijn echt profesioneel uitgezette multicaches en anderen zijn niet meer dan een potje ergens in het bos.

Nu kan ik natuurlijk de logs lezen en die geven me een goed beeld van hoe de cache in elkaar zit, maar dat is veel werk en zegt lang niet altijd alles.

Zou het niet leuk zijn wanneer bezoekers een waardering aan de bezochte cache kunnen geven (van 1 tot 10 ofzo)? Dan is in een oogopslag te zien wat de kwaliteit van de cache is. Als ik dan mensen meeneem die nog nooit gegeocached hebben, weet ik wel aardig zeker dat ik ze meeneem naar een leuke cache. Bovendien kun je ontzettend leuke statistieken toepassen op de gegevens...

Natuurlijk zal het praktisch wel wat meer voeten in aarde hebben (website moet worden aangepast), maar mij lijkt het wel wat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, heb ik gedaan. Ik ben het erg eens met je voorstellen. Wat mij betreft is het: hoe meer stats des te beter. Mijn voorstel gaat minder ver. Gewoon een cijfer van de vinder voor de cache. Maar ik heb begrepen dat het onderwerp al eerder ter sprake is geweest. Ik zoek nog wel even in de berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we de krachten bundelen!

WIJ WILLEN PUNTGEWAARDEERDE CACHES!!!!

 

Of ben ik nu iets te enthousiast?

mmmmm nee ik doe ook niet mee.

 

gewoon de logjes lezen of t wat is vindt ik voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...