Krix Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 Het gevaar bestaat dat ik een al eerder besproken onderwerp aansnijd, maar dat is dan niet anders... Ik ben sinds een paar weken fervent geocacher en merk dat er nogal verschil in kwaliteit van de caches is. Sommige zijn echt profesioneel uitgezette multicaches en anderen zijn niet meer dan een potje ergens in het bos. Nu kan ik natuurlijk de logs lezen en die geven me een goed beeld van hoe de cache in elkaar zit, maar dat is veel werk en zegt lang niet altijd alles. Zou het niet leuk zijn wanneer bezoekers een waardering aan de bezochte cache kunnen geven (van 1 tot 10 ofzo)? Dan is in een oogopslag te zien wat de kwaliteit van de cache is. Als ik dan mensen meeneem die nog nooit gegeocached hebben, weet ik wel aardig zeker dat ik ze meeneem naar een leuke cache. Bovendien kun je ontzettend leuke statistieken toepassen op de gegevens... Natuurlijk zal het praktisch wel wat meer voeten in aarde hebben (website moet worden aangepast), maar mij lijkt het wel wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 Krix, zoals je vermoedt al eerder aan de orde geweest.... ze (we) willen er niet aan ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 24 april 2002 Auteur Share Geplaatst 24 april 2002 Waarom dan niet? Wat zijn de redenen (geweest)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 april 2002 Share Geplaatst 24 april 2002 Lees de berichten in 'Cache bezoek, de statistieken'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 25 april 2002 Auteur Share Geplaatst 25 april 2002 Ja, heb ik gedaan. Ik ben het erg eens met je voorstellen. Wat mij betreft is het: hoe meer stats des te beter. Mijn voorstel gaat minder ver. Gewoon een cijfer van de vinder voor de cache. Maar ik heb begrepen dat het onderwerp al eerder ter sprake is geweest. Ik zoek nog wel even in de berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 ik ben het met je eens Krix. een waarderingscijfer, daar heb je wat aan. maar goed, het heeft geen zin om telkens in herhalingen te vervallen ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 25 april 2002 Auteur Share Geplaatst 25 april 2002 Ok, kapper. Ik zal verder niet meer zeuren ben alleen benieuwd naar argumenten tegen... maar nu begin ik toch weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 och,..... eerst was ik de enige zeur, nu zijn er twee .......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 25 april 2002 Auteur Share Geplaatst 25 april 2002 Kunnen we de krachten bundelen! WIJ WILLEN PUNTGEWAARDEERDE CACHES!!!! Of ben ik nu iets te enthousiast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 ik vrees van wel ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flapper Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 Kunnen we de krachten bundelen!WIJ WILLEN PUNTGEWAARDEERDE CACHES!!!! Of ben ik nu iets te enthousiast? mmmmm nee ik doe ook niet mee. gewoon de logjes lezen of t wat is vindt ik voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden