reej Geplaatst 13 oktober 2009 Geplaatst 13 oktober 2009 Beetje vaag want je kan na registreren zo bij de noodlijst op gc.nl. Linksom of rechtsom kun je er over beschikken.Mensen die er niet op willen staan kunnen hem daar dan toch zo ophalen ? of zie ik het verkeerd ? ReeJ Zoals Sivota al schrijft is het zo dat je alleen over de lijst behoort te kunnen beschikken nadat je zelf ook op de lijst bent gaan staan. Dat het niet een geheel waterdicht systeem is klopt wel en daarom heb ik dus ook het voorstel gedaan om het om te zetten in een data-base met gesloten toegang en nog wat functionaliteit. Dat het niet geheel waterdicht is wil nog niet zeggen dat iedereen maar gewoon de lijst open en bloot op internet mag zetten. Dat als je voor eigen gebruik als je op de lijst staat ergens verborgen een kopie bewaart die niet benaderbaar is voor anderen vind ik nog niet zo'n probleem. Dat hij zelfs in dit forum gewoon open en bloot voor een ieder werd neergezet viel mij gewoon wat tegen. Ik hoop dat we over een tijdje over een data-base beschikken. Dat timmert het mooi dicht en kan ook nog extra functionaliteit aan worden gegeven zoals na invoer van co's direct zien wie in de buurt beschikbaar is. grtzz geheel duidelijk
puntjes Geplaatst 27 februari 2010 Geplaatst 27 februari 2010 Ik heb sinds enkele dagen ook een Oregon 400T ik zag dat hier handige bestandtjes (foto's) stonden.Het waren div. foto's dit vond ik niet zo gemakelijk,ik heb er één lange van gemaakt. Als jullie interesse hebben hiervoor dan kun je hem hier downloaden. Als je het bestandje hebt geupload op je GPS dan moet het even helemaal in zoomen daarna kun je er door scrolen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben ik vind het wat gemakelijker omdat je maar één bestand hoeft te openen. Succes heel mooi, maar ik heb toch nog een probleempje. het bestandje is wel zichbaar op de gps in het mapje fotoviewer, maar als ik dat selecteer krijg ik een zwart scherm. de overige foto's in die map kan ik wel goed zichtbaar maken..... wat doe ik fout?
pihapper Geplaatst 23 maart 2010 Geplaatst 23 maart 2010 heel mooi, maar ik heb toch nog een probleempje. het bestandje is wel zichbaar op de gps in het mapje fotoviewer, maar als ik dat selecteer krijg ik een zwart scherm. de overige foto's in die map kan ik wel goed zichtbaar maken..... wat doe ik fout? Hoi. Puntjes. Heb zelf net ook dit tooltje gedownload. En ik kreeg ook een zwart scherm. Maar even met de pijltjes Up/Down komt hij wel in beeld. Of eerst kiezen voor I(nfo) en dan terug. Succes!
Team Noorderlingen Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Hmmm.... blijkbaar is het enige functionerende linkje, de link naar die 1-e lange .jpg. Laat ik die nou net niet zo handig vinden, omdat ik er een leuk klein boekje van wil printen. Heeft iemand ook de losse fotootjes? Anders moet ik gaan knippen in de hele lange foto. Thnks
smeule Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Geplaatst 9 oktober 2010 (bewerkt) Hier kan je het tooltje ook vinden 9 oktober 2010 bewerkt door smeule
Icemen4 Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Smeule bedankt "pik" het ff mee altijd handig voor onderweg.
Team Noorderlingen Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Smeule, Bedankt voor de link-fix. TN
Aanbevolen berichten