montebaldo Geplaatst 6 december 2008 Geplaatst 6 december 2008 ik ben op zoek naar topo kaarten van Spanje en met name zuid Spanje: Andalusie en regio costa del Sol. Op het forum kan ik het niet vinden en googelen brengt me ook niet veel verder. Ik ben benieuwd of er wat is. met vriendelijke groet Montebaldo
ZaNaBoZa Geplaatst 6 december 2008 Geplaatst 6 december 2008 (bewerkt) Op de Spaanse site van Garmin is meer informatie te vinden over de topografische kaart van Spanje. Deze afgelopen oktober gebruikt in Spanje en de detailering is gelijk aan de van topo NL. (dekkingsgebied van Topo Spanje) (ingezoomd in Mapsource tot 300m) (edit: screenshots toegevoegd) 6 december 2008 bewerkt door zanaboza
Corry en Jaap Geplaatst 7 december 2008 Geplaatst 7 december 2008 Hallo 'Montebaldo', Mijn PC is enige tijd geleden gecrashed, maar ik heb wat van Spanje. Moet nog e.e.a. opredderen. Als je belangstelling hebt, stuur me svp even een mailtje via mijn profiel. Happy Geocaching, (Corry&)Jaap
BY Angels Geplaatst 7 december 2008 Geplaatst 7 december 2008 Wel graag opletten dat het legaal blijft.
montebaldo Geplaatst 8 december 2008 Auteur Geplaatst 8 december 2008 draadje kan gesloten worden. ik had nu net niet (dom?) op de spaanse Garmin site gekeken. na een tip nu wel. bedankt Montebaldo
Aanbevolen berichten