Villadora Geplaatst 6 december 2008 Share Geplaatst 6 december 2008 Al een week of 8 kan ik geen nieuwe caches zien op de Nederlandse site. Als ik op "nieuwe caches" klik, zie ik alleen een oranje stipje in Flevoland Ik begrijp dat er problemen zijn met het bijwerken van de kaarten en mijn vraag is dan ook absoluut niet bedoeld om te vragen wanneer deze problemen opgelost zijn. Er is schijnbaar een manier om via de .com site kaarten aan te maken. Ik kom er alleen niet achter hoe. Dus: weet iemand hoe ik kaarten aanmaak op de geocaching.com site ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 6 december 2008 Share Geplaatst 6 december 2008 http://www.geocaching.com/map/default.aspx Bedoel je bovenstaande? Je typt rechts in het invoervak bijvoorbeeld "Utrecht", en zo zie je de caches verschijnen. Nu weet ik niet of het een member only, optie is? Probeer het eens.. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiatrijder Geplaatst 6 december 2008 Share Geplaatst 6 december 2008 Hoi. Als ik op de .com site een lijst maak (bijvoorbeeld alle caches in een straal van 100 km om de coordinaten waar ik nu ben) staat er rechts boven de lijst "Map it" en midden er boven een link naar "with google maps". Beiden doen het truukje... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A'Tuin Geplaatst 6 december 2008 Share Geplaatst 6 december 2008 Ik mis de stipjes ook vreselijk. Ik heb een heleboel nieuw geplaatste caches daardoor gemist. Nu doe ik het zo. Ik open een willekeurige cache in mijn omgeving. Van daaruit open ik de google kaart. Daarop kan ik zien of er nieuwe caches bijgekomen zijn. Wel omslachtig, maar het werkt zo wel voor mij. Tja, en het taboe om alleen maar te durven vragen hoe lang het nog duurt ...... Dat doe ik dus ook maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldvors Geplaatst 6 december 2008 Share Geplaatst 6 december 2008 met een premium (.com) account is het heel simpel om notificaties te krijgen bij bv nieuwe caches of cache wijzigingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden