Spring naar bijdragen

Onjuiste pictogrammen bij export


Friedeljan

Aanbevolen berichten

Als nieuwe gebruiker van GSAK ben ik dingen aan het uitproberen. Ik heb dan ook een export van een gefilterd bestand naar Mapsource en mijn Garmin GPS gedaan. Echter de pictogrammen in GSAK worden niet als die van Tradionals Multis ed doorgegeven, maar als pictogrammen van bv een vliegtuig, reuzenrad of bowlingbal. Hoe kan ik dit instellen dat de juiste Geocaching-pictogrammen meegaan? Alvast bedankt

Friedeljan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 months later...
Als nieuwe gebruiker van GSAK ben ik dingen aan het uitproberen. Ik heb dan ook een export van een gefilterd bestand naar Mapsource en mijn Garmin GPS gedaan. Echter de pictogrammen in GSAK worden niet als die van Tradionals Multis ed doorgegeven, maar als pictogrammen van bv een vliegtuig, reuzenrad of bowlingbal. Hoe kan ik dit instellen dat de juiste Geocaching-pictogrammen meegaan? Alvast bedankt

Friedeljan

 

 

Ik heb een soortgelijk probleem!

 

Ik heb de "Custom Icons" beschrijving van Xaa gevolgd. (deze Link) In eerste instantie gaat alles goed en kan ik in mapsource (versie 6.15.3) bij het aanmaken van een waypoint de custom icoontjes kiezen. Ik heb de NL versie dus ik heb de custom icoontjes in C:\Garmin EN Gebruiker\Documenten\Mijn Garmin\Aangepaste waypointsymbolen staan.

 

In GSAK heb ik de testfile aangepast en als ik een upload naar de GPS maak dan krijg ik daar ook de custom icoontjes te zien.

 

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr....zodra ik in GSAK een Mapsource export doe (volgens de beschrijving van Xaa) dan gaat het fout.

Mapsource wordt geopend met de geexporteerde waypoints maar ik kan dan geen icoontjes meer kiezen.

 

Pas als ik Mapsource afsluit en weer opnieuw opstart kan wel ik de icoontjes weer kiezen.

 

Ergens gaat dus iets fout (of ik doe iets fout) tijdens het exporteren van GSAK naar Mapsource.

 

Iemand een idee wat hier fout gaat?

 

Thx,

 

Henske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...