debassbone Geplaatst 22 november 2008 Geplaatst 22 november 2008 Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om mijn etrex us om te zetten naar de etrex euro versie maar dan met de nederlandse taal er in? groet wilbert
Bloodwoosj Geplaatst 22 november 2008 Geplaatst 22 november 2008 Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om mijn etrex us om te zetten naar de etrex euro versie maar dan met de nederlandse taal er in? groet wilbert ' Welke etrex heb je? Als je een nieuwere Cx of HCx hebt, kijk dan eens in dit draadje. Daar wordt uitgelegd (zie tweede post) hoe je dat mbv garpatch kunt doen. Greetz, Bloodwoosj
debassbone Geplaatst 23 november 2008 Auteur Geplaatst 23 november 2008 Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om mijn etrex us om te zetten naar de etrex euro versie maar dan met de nederlandse taal er in? groet wilbert ' Welke etrex heb je? Als je een nieuwere Cx of HCx hebt, kijk dan eens in dit draadje. Daar wordt uitgelegd (zie tweede post) hoe je dat mbv garpatch kunt doen. Greetz, Bloodwoosj hallo, ik heb de gele etrex standaard model zo,n eentje met een wereldbol op de voorzijde. groet debassbone
Bloodwoosj Geplaatst 23 november 2008 Geplaatst 23 november 2008 Mmmm, daar heb ik nog nooit ergens een patch voor gezien. Misschien dat de een of ander oplettend forumgebruiker dat wel weet? Greetz, Bloodwoosj.
Peetee Geplaatst 23 november 2008 Geplaatst 23 november 2008 (bewerkt) Ik heb nooit anders gelezen (maar de laatste keer dat ik daarover gelezen heb is al een paar jaar geleden) dan dat dat niet mogelijk is. En dat had toen o.a. te maken met het feit dat de Etrex Euro qua mogelijkheden eigenlijk gelijk was aan de Etrex Camo. Of dat tegenwoordig nog zo is, weet ik niet. 23 november 2008 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten