Jersepe Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 Ik zit met een probleem. Als ik een PQ wil maken voor mijn founds dan moet ik kiezen voor een point of origin, of een land. Maar als ik dat doe, dan mis ik een paar caches (bijvoorbeeld de deelstaten van Duitsland), of de caches liggen verder dan 500 mijlen. Is er een manier om toch al je founds in één PQ te krijgen? Alvast bedankt voor de hulp.
geo_taz Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 Ik zit met een probleem. Als ik een PQ wil maken voor mijn founds dan moet ik kiezen voor een point of origin, of een land. Maar als ik dat doe, dan mis ik een paar caches (bijvoorbeeld de deelstaten van Duitsland), of de caches liggen verder dan 500 mijlen. Is er een manier om toch al je founds in één PQ te krijgen? Alvast bedankt voor de hulp. Geen PQ, maar er is een speciale "myFinds" knop op de PQ overzicht pagina. Deze stuurt je al je founds op (maar alleen je eigen logje), ook als het er meer dan 500 zijn.
siepel Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 Ik zit met een probleem. Als ik een PQ wil maken voor mijn founds dan moet ik kiezen voor een point of origin, of een land. Maar als ik dat doe, dan mis ik een paar caches (bijvoorbeeld de deelstaten van Duitsland), of de caches liggen verder dan 500 mijlen. Is er een manier om toch al je founds in één PQ te krijgen? Alvast bedankt voor de hulp. Die My Finds pocket query is al gewoon vooraf voor je aangemaakt. Kijk maar eens verder naar onderen op de My Pocket Queries pagina; in een groen balkje is de My Finds optie te vinden. Klik op add to queue en je krijgt een mailtje met de resultaten. Suc6, Siepel
Jersepe Geplaatst 20 november 2008 Auteur Geplaatst 20 november 2008 Ik had even verder moeten kijken dan mijn neus lang was. Stom, he. @mod: draadje kan dicht
De Roode Loper Geplaatst 20 november 2008 Geplaatst 20 november 2008 Ter aanvulling: De MyFind PQ kun je 1 x per week opvragen. Tip: vink bij de andere PQ's aan That I haven't found.
Aanbevolen berichten