Spring naar bijdragen

Profiel in geocache.nl aanvullen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een Apple computer en wil graag mijn profiel in geocache.nl aanvullen met het aantal vondsten, type cache, grafieken etc.

Kan iemand met stap voor stap vertellen hoe ik dat moet doen?

Geplaatst (bewerkt)

Hiervoor moet je het programma GSAK hebben en premium member zijn, maar misschien werkt dit ook

De link werkt helaas ook alleen als je premium member bent, je moet eerst een Pocket query maken

bewerkt door ET4FR & CO
Geplaatst
Ik heb een Apple computer en wil graag mijn profiel in geocache.nl aanvullen met het aantal vondsten, type cache, grafieken etc.

Dat hangt er een beetje vanaf welke Mac je hebt. Met een intel-uitvoering kun je gerust windhoos draaien. Als je een ouder type hebt, kun je via gratis emulatoren (uiteraard wel windows aanschaffen) een redelijke versie draaien. Tenminste voor de progjes die de statistieken genereren.

Evt kan ik je hierbij wel helpen.

Geplaatst

Ik hoop van ganser harte dat je je profiel op geocaching.com bedoelt en niet je profiel op geocaching.nl. Hier, op geocaching.nl, heb je er niet de ruimte voor...

Geplaatst

Tip: Kijk eens rond in een aantal profielen en als je dan ergens ziet wat je wil, stuur je een bericht naar diegene met de vraag hoe hij/zij dat gedaan heeft.

Je kan in ieder geval een linkje naar dat profiel geven, van wat je zou willen, aan degene die je wil helpen.

Niet meteen opgeven als de eerste niet reageert, niet iedereen heeft tijd, leest zijn mails, enz. Maar er is altijd wel iemand die wil helpen, zoals je hier al ziet aan de reacties.

Succes ermee,

groetjes GeoVlinder

Geplaatst (bewerkt)

ga naar .nl

druk op statistieken

dan op stats per hunter

dan krijg je jouw stats als je bent ingelogd

dan met rechtermuisknop "pagina bron bekijken"

en dan plakken in je .com profiel

maar je moet 'm nu wel zelf blijven aanpassen

omdat op dit moment .nl geen stats update

peace of cake :beerchug:

bewerkt door dutchgoldwing
Geplaatst

/* Off topic */

Even een vraagje: Waarom staat dit in Hardware/Garmin/Oregon? Dit gaat niet over de Oregon, maar is wel zeer nuttig - vind ik dan.

(Normaal markeer ik alles in Oregon als "gelezen" zonder dat ik het lees omdat ik geen Oregon heb. Toevallig nu op het topic geklikt in het nieuwe posts overview)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...