sies all Geplaatst 17 november 2008 Geplaatst 17 november 2008 Ik heb een Apple computer en wil graag mijn profiel in geocache.nl aanvullen met het aantal vondsten, type cache, grafieken etc. Kan iemand met stap voor stap vertellen hoe ik dat moet doen?
ET4FR & CO Geplaatst 17 november 2008 Geplaatst 17 november 2008 (bewerkt) Hiervoor moet je het programma GSAK hebben en premium member zijn, maar misschien werkt dit ook De link werkt helaas ook alleen als je premium member bent, je moet eerst een Pocket query maken 17 november 2008 bewerkt door ET4FR & CO
Voortrekkers Geplaatst 17 november 2008 Geplaatst 17 november 2008 Ik heb een Apple computer en wil graag mijn profiel in geocache.nl aanvullen met het aantal vondsten, type cache, grafieken etc.Kan iemand met stap voor stap vertellen hoe ik dat moet doen? Dat hangt er een beetje vanaf welke Mac je hebt. Met een intel-uitvoering kun je gerust windhoos draaien. Als je een ouder type hebt, kun je via gratis emulatoren (uiteraard wel windows aanschaffen) een redelijke versie draaien. Tenminste voor de progjes die de statistieken genereren. Evt kan ik je hierbij wel helpen.
Kruimeldief Geplaatst 17 november 2008 Geplaatst 17 november 2008 Ik heb een Apple computer en wil graag mijn profiel in geocache.nl aanvullen met het aantal vondsten, type cache, grafieken etc.Kan iemand met stap voor stap vertellen hoe ik dat moet doen? Ik hoop van ganser harte dat je je profiel op geocaching.com bedoelt en niet je profiel op geocaching.nl. Hier, op geocaching.nl, heb je er niet de ruimte voor...
GeoVlinder Geplaatst 17 november 2008 Geplaatst 17 november 2008 Tip: Kijk eens rond in een aantal profielen en als je dan ergens ziet wat je wil, stuur je een bericht naar diegene met de vraag hoe hij/zij dat gedaan heeft. Je kan in ieder geval een linkje naar dat profiel geven, van wat je zou willen, aan degene die je wil helpen. Niet meteen opgeven als de eerste niet reageert, niet iedereen heeft tijd, leest zijn mails, enz. Maar er is altijd wel iemand die wil helpen, zoals je hier al ziet aan de reacties. Succes ermee, groetjes GeoVlinder
dutchgoldwing Geplaatst 18 november 2008 Geplaatst 18 november 2008 (bewerkt) kijk eens in mijn profiel ? bedoel je zoiets ? http://www.geocaching.com/profile/?guid=26...c4-7f63cde3157d klik op de link 18 november 2008 bewerkt door dutchgoldwing
Gast donnie.darko Geplaatst 18 november 2008 Geplaatst 18 november 2008 kijk eens in mijn profiel ?bedoel je zoiets ? http://www.geocaching.com/profile/?guid=26...c4-7f63cde3157d klik op de link Die statistieken die je hebt moet je daar premium lid voor zijn of kan dat ook anders, zoiets zoek ik ook
dutchgoldwing Geplaatst 18 november 2008 Geplaatst 18 november 2008 (bewerkt) ga naar .nl druk op statistieken dan op stats per hunter dan krijg je jouw stats als je bent ingelogd dan met rechtermuisknop "pagina bron bekijken" en dan plakken in je .com profiel maar je moet 'm nu wel zelf blijven aanpassen omdat op dit moment .nl geen stats update peace of cake 18 november 2008 bewerkt door dutchgoldwing
Nemelis Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 /* Off topic */ Even een vraagje: Waarom staat dit in Hardware/Garmin/Oregon? Dit gaat niet over de Oregon, maar is wel zeer nuttig - vind ik dan. (Normaal markeer ik alles in Oregon als "gelezen" zonder dat ik het lees omdat ik geen Oregon heb. Toevallig nu op het topic geklikt in het nieuwe posts overview)
Aanbevolen berichten