Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Is er iemand die weet wie een contactpersoon voor het plaatsen van een cache in de omgeving van gemeente Best is?

Het terrein, gelegen in de omgeving van de Vleut, is in beheer bij het Brabants Landschap. Ik heb echter nog geen ervaring met het plaatsen van een cache en het vragen van toestemming. Heeft iemand al ervaring met deze stichting of met de gemeente Best? Zijn ze meewerkend of juist niet?

Ik zie graag jullie reactie tegemoet!

Alvast bedankt!

Groeten GonzAlex

Geplaatst (bewerkt)

Hoihoi,

Wij hebben ook een cache in een bos van Brabants Landschap. Ik kende toevallig een boswachter maar deze mag geen toestemming geven. We hebben een brief(adres staat op de website) naar de "directie" gestuurd en aangeboden ook met de boswachter naar een geschikte locatie te zoeken. Daarna(enkele weken) werden we gebeld door de betreffende boswachter uit dat gebied en zijn we samen een geschikte locatie gaan zoeken.

De locatie die wij eerst op het oog hadden bleek een plek te zijn waar zeldzame planten groeiden en dus hebben we samen naar wat nieuws gezocht en een mooie plek gevonden.

We hebben in de cache als weder dienst wat folders van het Brabants Landschap zitten die we aanvullen als ze opraken.

Ze zijn niet happig op het aanbrengen van dingen in hun bos dus iets als tags zullen ze niet snel doen denk ik. Verder was het prima geregeld.

bewerkt door Team Krabbegat
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...