cachezoekers Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Gosse SR en JR VAN HARTE gefeliciteerd met koploper zijn van de FTF ranking. Heb altijd met veel plezier je gouden logs gelezen en hoop deze in de toekomst nog veel van deze te lezen of zijn er voor ons nu iets meer kansen? Petje af voor deze prestatie. Groeten richard
Team jemar Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Ach Ruud: er zit je wel wat vaker dwars toch?! Zo ken ik je weer! Ik was al bang dat je echt veranderd was ?! Het is toch nooit goed. Geoman gaf toch echt aan dat hij jullie een mailtje zou sturen. Of heeft het toch weer te maken met het feit dat je weer geen moderator bent geworden ! Ik heb geen idee waar je het vandaan haalt dat Geoman mij een mailtje zou sturen, tenzij hij je dit toe gezegt heeft? Ik heb na een volkomen serieus en goedbedoeld bericht richting Geoman en Hawkeyes geen enkele reactie van hun mogen ontvangen, zelfs geen ontvangstbevestiging. Het lijkt me dan ook verstandig dat jij eens een goed gesprek hebt met Geoman en hem wijst op het feit dat hij toezeggingen naar jou toe na zou moeten komen. En om voor iedereen duidelijk te zijn, ik heb nog nooit en zal ook nooit solliciteren naar de functie van moderator of welke andere functie dan ook. Ruud Ach. Zo ken ik je weer! Ik weet weer genoeg. Ik laat het rusten.
Biertjuh Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Ach. Zo ken ik je weer! Ik weet weer genoeg. Ik laat het rusten. Jammer, ik had gehoopt dat er nu eindelijk eens iemand zou zijn die Geoman ter verantwoording zou roepen. Ruud
@rend Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Kijk zo ken ik GC.nl weer. De een heeft het over FTF die we net uitgezwaaid hebben en de ander heeft het over het nieuwe team. Duurt trouwens wel erg lang voordat we hier weer iets horen. Het leek even goed te gaan maar de vaart is er weer uit. Goed, maar weer terug naar het onderwerp . Uit een cache alle coins weghalen of zit ik nu alles door elkaar te halen
De Roode Loper Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Kijk zo ken ik GC.nl weer. De een heeft het over FTF die we net uitgezwaaid hebben en de ander heeft het over het nieuwe team. Duurt trouwens wel erg lang voordat we hier weer iets horen. Het leek even goed te gaan maar de vaart is er weer uit. Goed, maar weer terug naar het onderwerp . Uit een cache alle coins weghalen of zit ik nu alles door elkaar te halen ... het ging toch over prikstokken
eSeR2008 Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 ... het ging toch over prikstokken Hier hebben ze het over prikstokken ----> http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...=12480&st=0 Dit draadje is een mengelmoesje van alles en nog wat... Zal ik "geocoin", schrijven hoort die ook in de mengelmoes
Ellino Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Nog even wachten op het bijwerken van de broekies met de FTF stats, maar smeule vandaag met zijn 7 goud en 2 zilver is volgens mij de nieuwe nummer 1 FTF hunter van nederland. Laat ik hier nu totaal niet in geinteresseerd zijn en met mij zovelen niet. Het overgrote meerendeel was blij dat het van de .NL site af was. Laten we dat vooral zo houden en hou het op de site van die broekmans Dan hoef je toch ook niet op dit topic te reageren. Het valt mij op dat er een heleboel mensen zijn die wel even zullen bepalen hoe een ander z'n hobby moet beleven, wat "kwaliteitscaches" zijn etc. Maargoed. Niet off-topic raken. Dit topic is er namelijk voor om iemand te feliciteren die (over)actief met zijn/haar hobby bezig is. Bij deze dus:
De Roode Loper Geplaatst 14 november 2008 Geplaatst 14 november 2008 ... het ging toch over prikstokken Hier hebben ze het over prikstokken ----> http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...=12480&st=0 Dit draadje is een mengelmoesje van alles en nog wat... Zal ik "geocoin", schrijven hoort die ook in de mengelmoes
De Oliva's Geplaatst 14 november 2008 Geplaatst 14 november 2008 Na alle commotie gelezen te hebben ben ik de site van de Broekies maar eens gaan bekijken. Een strak stukje werk, en een paradijs voor de statistici onder ons. Hulde van mijn kant in ieder geval! En felicitaties aan Smeule - voor zolang het duurt natuurlijk.
Aanbevolen berichten