Spring naar bijdragen

Cache formule niet in GSAK


GeoFlowers

Aanbevolen berichten

Even voor degene die niet voor verrassingen wil komen te staan tijdens cachen m.b.v. GSAK.

 

Als de cache formule alleen in de Additional Waypoints is vermeld komt deze formule niet in GSAK te staan!! Dus mogelijk ook niet in de PDA!

 

Heeft de legger van de cache nu niet conform de regels gehandeld of is het "slechts" een toch wel ernstige fout in GSAK?

 

Ik constateerde dit met voorbereidingen voor de caches "Ouddorp per fiets - X ..." (o.a. GC1EJAF)

 

We hebben dit ook al doorgeven aan Clyde (de maker van GSAK), voor een oplossing in GSAK.

 

Team GeoFlowers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het gaat hierbij niet om foto's, maar om de formule om de cache locatie te berekenen!

De formule staat allen in Additional Waypoints en deze tabel is niet compleet in GSAK!

De laatste regels zijn bij genoemde serie niet in GSAK opgenomen.

bewerkt door GeoFlowers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hierbij niet om foto's, maar om de formule om de cache locatie te berekenen!

De formule staat allen in Additional Waypoints en deze tabel is niet compleet in GSAK!

De laatste regels zijn bij genoemde serie niet in GSAK opgenomen.

 

 

je krijgt ook niet alleen de fotos maar ook wat jij vraagt.

bij mij staat dus alles in gsak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net nog even uitgetest met Grab Images maar de tabel wordt niet aangevuld en ik blijf op de bewuste caches de formule voor het vinden van de cache missen.

Heb je al gekeken bij genoemde serie? Want daar mis ik de formule voor de cache op de pagina in GSAK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je dit meldt. Het was me al eens opgevallen dat in het geval dat je een print meeneemt en niet de add.wp's mee print je ook in den velde wel eens met lege handen kan komen te staan. Dit omdat in de add.wp's alle benodigde info staat. Het zou handig zijn om dit ook in de beschrijving te hebben.

Dus ook bij het printen kan het mis gaan. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Tools, options, html moet je het vinkje weghalen bij 'Remove additional waypoints from long description'

 

Boven de tabel worden de additionele waypoints nu wel weergegeven, minder fraai maar het is niet anders.

 

Overigens is dit geen fout van GSAK of de paginaschrijver, maar van GC.com. Hier vind je meer daarover: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=5458&hl=

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mars Express, bedankt voor het aangeven van deze oplossing.

 

Zo krijg ik inderdaad wel de gewenste/ontbrekende Aditional Waypoints boven de tabel te staan.

Dubbel op is deze weergave wel, eenmaal als tekst en dan nog eens de incomplete tabel.

 

Nu maar hopen dat er nog een betere oplossing voor wordt bedacht.

 

Als cache-owners alle noodzakelijke informatie op de pagina vermelden is er geen probleem.

Pas als belangrijke info alleen in de "Additional Waypoints" wordt opgenomen ontstaat het gesignaleerde probleem.

 

De waarschuwing dat je op zo'n manier belangrijke informatie zou kunnen missen was het belangrijkste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...