De Armadillo's Geplaatst 29 oktober 2008 Geplaatst 29 oktober 2008 Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik ervoor kies om de coordinaten van de kerken vooraf al in de GPS te zetten. De coordinaten bepaal ik dan via www.gpscoordinaten.nl. Moet ik alleen nog even uitvinden hoe ik de graden kan zien als ik vanaf de bosrand een kerk-waypoint selecteer. Het coordinaat van de bosrand is nu nog niet bekend, dit wordt berekend tijdens de multi. Dus ik kan niet alles al vooraf uitrekenen. @Larinagu: is je vraag of ik de 21e de GPS meeneem? Of bedoel je de TB-Huismus? Misschien is het nog wat handiger als je alle drie de coordinaten bepaald via google maps.
jeroenensanne Geplaatst 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst 29 oktober 2008 Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik ervoor kies om de coordinaten van de kerken vooraf al in de GPS te zetten. De coordinaten bepaal ik dan via www.gpscoordinaten.nl. Moet ik alleen nog even uitvinden hoe ik de graden kan zien als ik vanaf de bosrand een kerk-waypoint selecteer. Het coordinaat van de bosrand is nu nog niet bekend, dit wordt berekend tijdens de multi. Dus ik kan niet alles al vooraf uitrekenen. @Larinagu: is je vraag of ik de 21e de GPS meeneem? Of bedoel je de TB-Huismus? Wat denk je... Ik heb een hele mooie 60Csx
yurrie-currie Geplaatst 29 oktober 2008 Geplaatst 29 oktober 2008 Hé Jeroen, Neem je hem de 21ste mee!! Grtz. Larinagu. OFF TOPPIC moet binnen straal van 20 KM van gelean blijven
@rend Geplaatst 29 oktober 2008 Geplaatst 29 oktober 2008 Het is trouwens een mooie cache en met een gewone kompas is het goed te meten. Bovendien als je TOPO hebt dan zie je kerken op de TOPO staan, dan markeer je ze en dan kun je keurig uitmeten. Zo heb ik het gedaan. Veel succes.
jeroenensanne Geplaatst 1 november 2008 Auteur Geplaatst 1 november 2008 Hé Jeroen, Neem je hem de 21ste mee!! Grtz. Larinagu. De TB Huismus heb je voor de cache nodig (en niet alleen voor de locatie). Alleen discoveren is niet voldoende. Dus niet echt geschikt voor het event. Daarom hebben we besloten om hem in onze eigen cache (Memoriekruis) te droppen.
De Haelder Geplaatst 1 november 2008 Geplaatst 1 november 2008 Hmm..., dan zullen we toch een keer op jacht moeten . Grtz. en tot de 21ste.
yurrie-currie Geplaatst 1 november 2008 Geplaatst 1 november 2008 Hmm..., dan zullen we toch een keer op jacht moeten . Grtz. en tot de 21ste. Off topic: Wat schuift het larinagu kweet waar ie ligt
De Haelder Geplaatst 1 november 2008 Geplaatst 1 november 2008 OFF TOPIC: Een extra stuk limburgse vlaai de 21ste!
Remunj Geplaatst 1 november 2008 Geplaatst 1 november 2008 Hmm..., dan zullen we toch een keer op jacht moeten . Grtz. en tot de 21ste. Off topic: Wat schuift het larinagu kweet waar ie ligt OFF TOPIC: Een extra stuk limburgse vlaai de 21ste! Lekkel.
jeroenensanne Geplaatst 3 november 2008 Auteur Geplaatst 3 november 2008 Hmm..., dan zullen we toch een keer op jacht moeten . Grtz. en tot de 21ste. Off topic: Wat schuift het larinagu kweet waar ie ligt Weet je dat zeker? Nadat jij de cache gedaan hebt, is de cache een beetje verplaatst!
De Roode Loper Geplaatst 3 november 2008 Geplaatst 3 november 2008 Kan dit draadje On Topic blijven, anders maar dichtgooien.
jeroenensanne Geplaatst 3 november 2008 Auteur Geplaatst 3 november 2008 Kan dit draadje On Topic blijven, anders maar dichtgooien. Excuses voor de Off topic berichten. Topic mag dicht. De cache hebben we inmiddels gevonden.
Aanbevolen berichten