kelama Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 (bewerkt) Al enige tijd bevat mijn cachebeschrijving een link naar een externe website. Vandaag heb ik de cachebeschrijving aangepast, maar de link naar de andere website werkt nu niet meer. In het formlier waar je de cachebeschrijving kunt aanpassen staat het vinkje aan bij 'The descriptions below are in HTML'. In de cachebeschrijving gebruik ik iets als: <A href="http://www.naamwebsite.nl/pagina.htm">De link</a> Na het opslaan van de aangapaste cachebeschrijving maakt GC.com hiervan: "http://www.naamwebsite.nl/pagina.htm">De link De HTML-code die de link aangeeft wordt er dus uit gehaald! Dit is een vrij recente verandering. Kan iemand mij uitleggen hoe je nu in een cachebeschrijving een link maakt naar een pagina van een andere website? 24 oktober 2008 bewerkt door kelama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 Ik heb het net even bij een van mijn eigen caches getest, maar daar werkt het linkje goed. Ook na het aanpassen van het linkje. Het gaat om deze code: Meer info target="_blank">hier! Dus in principe in het hetzelfde format als jouw linkje. Ik zie ook geen fout in jouw link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemelis Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 Het viel mij ook op dat als je een nieuwe link in 1e instantie toevoegt, de tekst tussen quotes komt te staan. Echter als je daarna gaat editen en de gequote tekst weer door de link vervangt gaat het wel goed (tenminste bij mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kelama Geplaatst 24 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2008 Inmiddels werkt het bij GC.com weer zoals het zou moeten. De html-code van de link wordt er niet meer automatisch uit gefilterd! Waarschijnlijk was het een tijdelijke glitch. Toch bedankt voor de reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden