Spring naar bijdragen

Gevonden caches verdwijnen niet op kaart niet gevonden!


Pepertjes

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de kaart niet gevonden caches op geocaching.nl. Als ik een cache gevonden heb en ik log hem verdwijnt hij niet op de persoonlijke kaart met niet gevonden caches en een logcorrectie lukt ook niet omdat er een wachtlijst is?? Is dit probleem misschien te wijten aan Vista. Mijn labtop draait daar op???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb dat probleem ook in het Grensgebied in Zuid-Limburg, enkele Duitse cache verdwijnen niet van de Google Map. Mogelijk dus omdat ze duits zijn.

 

Ik gebruik trouwens ook Vista, maar ook XP. In beide gevallen staan dezelfde gevonden cache nog op de kaart. terwijl een andere cache op dezelfde dag gevonden, als bonus van die niet verdwijnd, wel van de kaart af is.

 

Ik weet niet of de KML file alleen voor NL caches geldt via het forum..

 

groet

WECA jr

 

Ik zou ook graag de oplossing weten om de kaart echt schoon te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je het forum de laatste tijd een beetje gevolgd hebt. Maar vanwege wat interne wisselingen worden bepaalde zaken niet meer bijgehouden op GC.nl.

 

Misschien is het goed als je de zoekfunctie eens gebruikt. Deze vraag is de laatste tijd al eens vaker gevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een probleem met de kaart niet gevonden caches op geocaching.nl. Als ik een cache gevonden heb en ik log hem verdwijnt hij niet op de persoonlijke kaart met niet gevonden caches en een logcorrectie lukt ook niet omdat er een wachtlijst is?? Is dit probleem misschien te wijten aan Vista. Mijn labtop draait daar op???

 

 

Ik heb dat probleem ook in het Grensgebied in Zuid-Limburg, enkele Duitse cache verdwijnen niet van de Google Map. Mogelijk dus omdat ze duits zijn.

 

Ik gebruik trouwens ook Vista, maar ook XP. In beide gevallen staan dezelfde gevonden cache nog op de kaart. terwijl een andere cache op dezelfde dag gevonden, als bonus van die niet verdwijnd, wel van de kaart af is.

 

Ik weet niet of de KML file alleen voor NL caches geldt via het forum..

 

groet

WECA jr

 

Ik zou ook graag de oplossing weten om de kaart echt schoon te houden.

 

Het ligt niet aan jullie systeem of computer, het probleem zit bij geocaching.nl, daar worden al een tijdlang de logjes niet meer ingelezen. Er vindt daar momenteel een personeels wisseling plaats wat daarvoor verantwoordelijk was.

Volgens de laatste gegevens kan het nog wel ff duren voor het weer loopt. Het is lastig dat weet ik, maar het is niet anders.

Ik kan jullie alleen maar aanraden ga naar de site van geocaching.com daar staan altijd de laatste gegevens.

 

http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp...&submit4=Go Pepertjes

 

http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp...&submit4=Go team_weca

 

Groetjes Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...