De broekies Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 Zie cache GC162R5 Reviewer schreef: October 19 by Kruimeldief (0 found)Hmmm, Als er binnenkort niet meer cachers deze cache kunnen vinden, lijkt het me dat het dan beter gearchiveerd kan worden. Zo moeilijk lijkt me deze cache echt niet. Wel knullig dat er pas hints gaan komen als de eerste drie geweest zijn..... Wat betekent dit? Volgens mij betekent dit dat als een cache makkelijk is voor een reviewer, maar de cache niet vaak gevonden wordt de cache verwijderd wordt. Plus, de reviewer vindt dat je gelijk hints moet toevoegen en niet moet wachten. Deze regels zijn nieuw voor mij, misschien ook voor jouw. Houd er dus rekening mee. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik dit verkeerd begrijp en heeft dit betrekking op een andere bestaande regel.
Team Gelaen Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 ehm, en wat als Kruimeldief een onderdeel van de Dauwtrappers is? Dit is volgens mij niet echt een reviewer note.
De broekies Geplaatst 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst 21 oktober 2008 ehm, en wat als Kruimeldief een onderdeel van de Dauwtrappers is? Dit is volgens mij niet echt een reviewer note. Ohhhhh ok, ik schrok al. Als dit het geval is, dan heeft hij het gewoon met de verkeerde pet op gelogd.
Team jemar Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 Hmmm, dus Kruimel gaat kritiek leveren op een cache die van hem zelf is (nou ja: Team Dauwtrappers)! Komt vast en zeker van de nieuwe kwaliteitseisen !
Track_leader Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 (bewerkt) KNIP KNIP al opgelost 21 oktober 2008 bewerkt door Track_leader
barny Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 Tegenwoordig schijnt er een nieuwe rage te worden ontwikkeld over hoe je je nieuwe cache het beste onder de aandacht moet brengen onder de lawine van (pussel)cache’s die de laatste tijd steeds meer online komen. Voor wie eigenlijk? Barny
Lepman Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 Tegenwoordig schijnt er een nieuwe rage te worden ontwikkeld over hoe je je nieuwe cache het beste onder de aandacht moet brengen onder de lawine van (pussel)cache’s die de laatste tijd steeds meer online komen. Voor wie eigenlijk? Uitzondering hierop is de cache 'Waardeloos!' natuurlijk....
barny Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 nee hoor, ook die is voor mij net zo waardeloos als alle andere puzzelcache's Barny
IkbenMamma Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 nee hoor, ook die is voor mij net zo waardeloos als alle andere puzzelcache's Barny Maar ach, heeft je aardig van de straat gehouden, toch
Remunj Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 nee hoor, ook die is voor mij net zo waardeloos als alle andere puzzelcache's Barny Maar ach, heeft je aardig van de straat gehouden, toch Laat ik nou net denken, van " op de straat ".
Kiddooz Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 nee hoor, ook die is voor mij net zo waardeloos als alle andere puzzelcache's Barny Maar ach, heeft je aardig van de straat gehouden, toch Laat ik nou net denken, van " op de straat ". Op de straat... om de kerk... in de buurt van friettenten.... en boswachtershuisjes.... Tja, waar eigenlijk niet? Nu de eindcache nog vinden....
Remunj Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 nee hoor, ook die is voor mij net zo waardeloos als alle andere puzzelcache's Barny Maar ach, heeft je aardig van de straat gehouden, toch Laat ik nou net denken, van " op de straat ". Op de straat... om de kerk... in de buurt van friettenten.... en boswachtershuisjes.... Tja, waar eigenlijk niet? Nu de eindcache nog vinden.... Maar dat mag hij dan wel zelf doen.
De broekies Geplaatst 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst 21 oktober 2008 ok, misverstand en het is nu opgehelderd. draadje kan gesloten worden
Phoenix-night Geplaatst 21 oktober 2008 Geplaatst 21 oktober 2008 Nu de eindcache nog vinden.... dribble.gif En daar zit nou net een klein probleempje .................. PN GC17BYW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden