Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Over volgende versie gesproken...iemand nog wensen?

Mijn verzoek dus: Kan je de ingevoerde gegevens op eoa manier laten staan (uitgezonderd het paswoord) ?

Van mij mag het password er best bij (ik ben de enige die op deze PC werkt), misschien iets met een vinkje: "save password"?

Geplaatst
Hierbij mijn duit in het zakje voor een GSAK macro die een passende XML maakt. Zojuist getest met de laatste versie van de Broekies. Werkt prima :beerchug:

Kleine esthetische aantekening voor de Broekies: als ik bij bron "Mijn eigen" selecteer staat er in de tweede kolom nog een mogelijkheid om "Max in PQ" te selecteren. Die doet dan natuurlijk niets meer dus die control zou op "invisble" kunnen.

Oja; natuurlijk wel even de parameter $outputFolder aanpassen voordat je deze macro start

Geweldig, bedankt!

Hij staat nu ook in de zip file (van download tooltje)

Je hebt gelijk wbt max in PQ indien eigen set gedefinieerd is of een andere vaste bron (Belgie of Zweden in dit geval)

Zal ik aanpassen in de volgende versie (zal niet speciaal een nieuwe versie maken hiervoor).

Over volgende versie gesproken...iemand nog wensen?

Nou... Ik durf het bijna niet te vragen, maar elke keer als ik de tool opstart moet ik de instellingen opnieuw invoeren. Startdatum, hoeveel max. per dag, email adres, username, paswoord etc. etc. Behalve het paswoord kunnen de overige gegevens volgens mij zonder probleem worden opgeslagen in een txtfile of zo zonder dat daar kwaad mee kan worden gedaan. Mijn verzoek dus: Kan je de ingevoerde gegevens op eoa manier laten staan (uitgezonderd het paswoord) ?

Yep, geen probleem.

Zal hetzelfde doen als in de GeoCache Notify tooltje. Hier worden de settings ook opgeslagen.

Geplaatst

Het gaat wel erg hard zo, maar nieuwe versie van pocket generator V2.3.0.0

- alle instellingen worden automatisch opgeslagen (en bij opstarten weer ingelezen)

nog meer wensen?

Geplaatst

- alle instellingen worden automatisch opgeslagen (en bij opstarten weer ingelezen)

nog meer wensen?

Ik heb net het tool voor het eerst gebruikt. Geweldig en complimenten. Scheelt een hoop werk!

Kleine suggesties:

1. Nadat de tool klaar is met alle PQ aan te maken, misschien een button tonen om het tool netjes af te sluiten. Ik vind dat kruisje rechtsboven zo bot :beerchug:

2. Een optie om het het aanmaken van PQ te herhalen tot alle weekdagen gevuld zijn. Zo krijg ik meerdere keren per week een update.

Groetjes!

Geplaatst (bewerkt)
1. Nadat de tool klaar is met alle PQ aan te maken, misschien een button tonen om het tool netjes af te sluiten. Ik vind dat kruisje rechtsboven zo bot :beerchug:

Het tooltje heeft een dikke huid, net als de maker, dus je mag hem rustig in het kruis trappen (het tooltje, niet de maker).

Maar ok, op dit moment laat hij al een dialoogbox zien wanneer hij klaar is. Zal het veranderen met de vraag om hem af te sluiten.

2. Een optie om het het aanmaken van PQ te herhalen tot alle weekdagen gevuld zijn. Zo krijg ik meerdere keren per week een update.

Bedoel je de week automatisch volproppen?

Dus herhalen totdat week vol zit (met in achtneming van max per dag)?

Tja, zit wat in. Hoe vaker de updates hoe beter?

Zal deze twee dingen toevoegen.

Nog meer?

bewerkt door De broekies
Geplaatst
Hierbij mijn duit in het zakje voor een GSAK macro die een passende XML maakt.

$out = $out + "	<Set FromDate=" + Quote(Substr(DateToString($from),0,4) + "-" + Substr(DateToString($from),5,2) + "-" + Substr(DateToString($from),7,2)) + " ToDate=" + Quote(Substr(DateToString($gdate),0,4) + "-" + Substr(DateToString($gdate),5,2) + "-" + Substr(DateToString($gdate),7,2)) + " />" +  $_NewLine
 $out = "<?xml version=" + Quote("1.0") + " encoding=" + Quote("utf-8") + "?>" + $_NewLine

Bedankt!

Leer ik ook weer wat. -> Quote("1.0") en Quote(Substr(DateToString($from),0,4)

Toppie.. Krijg ik ook credits :beerchug:

Geplaatst (bewerkt)
Nog meer?

Linkje naar de laatste versie.... :beerchug:

En een mooi icoontje en de zip in een directory :yes:

bewerkt door hopman2
Geplaatst (bewerkt)
Nog meer?

Linkje naar de laatste versie.... :beerchug:

Niet de laatste, maar wel de meest recente :yes:

GC Pocket Generator

zip zal folder gaan bevatten, geen punt

icoontje? uhm, ben niet echt creatief. Laten we hier maar even vragen of er mensen zijn die graag een leuk icoontje kunnen maken voor dit proggie.

bewerkt door De broekies
Geplaatst
Nog meer?

Ik vroeg me af waarom de Events niet in de PQs voorkomen. Dat hielp want toen realiseerde ik me dat events automatisch verstrijken en dus niet in de "oudere" PQs thuishoren. Mischien is het een idee om een extra PQ te maken met als startdatum "vandaag" tot "vandaag+365" zodat de events ook binnenkomen?

Ik weet niet hoe anderen dat doen maar ik zie de events toch ook graag terug in GSAK

(en anders maak ik die PQ zelf wel hoor, realiseer me wel dat ik misschien de eerder geposte macro daarop moet aanpassen)

Geplaatst (bewerkt)

nog meer wensen?

Waar wordt dit opgeslagen? In GCPQGen.exe.config?

bewerkt door hopman2
Geplaatst
icoontje? uhm, ben niet echt creatief. Laten we hier maar even vragen of er mensen zijn die graag een leuk icoontje kunnen maken voor dit proggie.

Hoe groot zou zo'n icoontje moeten zijn?

Geplaatst

nog meer wensen?

Waar wordt dit opgeslagen? In GCPQGen.exe.config?

Net even hier gekeken op het werk waar ze Windows XP draaien

Ik heb de settings opgegeven als user settings en dan komen ze in voor Windows XP in

%Documents and Settings%\<user>\Local Settings\Application Data\GCPQGen\

hierin staat weer een folder en daar staat de config in.

(het zijn wel verborgen bestanden)

Gast Team Chouffe
Geplaatst (bewerkt)

Als we toch bezig zijn met verzoekjes?

Help-file/optie ?

VERDER ALLE HULDE EN COMPLIMENTEN !!!! Ziet er erg strak uit en werkt super

bewerkt door Team Chouffe
Geplaatst
Als we toch bezig zijn met verzoekjes?

Help-file/optie ?

VERDER ALLE HULDE EN COMPLIMENTEN !!!! Ziet er erg strak uit en werkt super

Tja, na die hulde en complimenten kan ik dit verzoek natuurlijk niet weigeren.

Ik zal een pdf maken met wat uitleg.

Helaas kan ik geen uitleg geven over gsak file en hoe je dat moet uitvoeren etc. Zodra er een pdf is zou iemand misschien een hoofdstukje hieraan kunnen besteden.

Gast Team Chouffe
Geplaatst

Ik wil dat graag voor mijn rekening nemen. Hoor wel hoe of wat

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...