Spring naar bijdragen

Aantal founds van een cache te bepalen


jowi

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik in GSAK een kolom, zoals Userdata2, invullen met het totaal aantal founds van een cache ?

 

De enige manier die ik heb gevonden is met behulp van het FoundLogCounts.gsk macro. Maar dan moet je alle logs van die cache in je database hebben (en dat heb ik dus niet). Het ophalen van al die logs (met het AddLogs.gsk macro) is niet doenlijk omdat dat heel snel een ban op .com zou opleveren.

 

Tips of ideeën zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De enige manier die ik heb gevonden is met behulp van het FoundLogCounts.gsk macro. Maar dan moet je alle logs van die cache in je database hebben (en dat heb ik dus niet). Het ophalen van al die logs (met het AddLogs.gsk macro) is niet doenlijk omdat dat heel snel een ban op .com zou opleveren.

Dat is nieuw voor mij. Ik gebruik dat macro al heel lang. Je kunt in GSAK volgens mij een kolom toevoegen waarin het aantal logs staan, dus inclusief notes etc. Ook is er een kolom die iets doet met Founds, maar diue geeft bij mij alleen maar 0tjes en 1tjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat zijn de logs die in jouw database staan, niet het aantal logs wat gc.com zegt. Als ik dus een query run voor de omgeving van mijn vakantiebestemming staan al die tellertjes dus op 5 of minder want er zitten nooit meer dan 5 logs in een .GPX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...