Vasc0 Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 (bewerkt) Dan is het een Emiel Microband! 7 oktober 2008 bewerkt door Vasc0
GPS3force Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 Hebben jullie nog een filmkokertjes? Ik zoek naar deze dingen! Alvast bedankt!
Team Professor X Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 Hé, dezelfde vraag nog een keer? Antwoord: -fotozaak/HEMA Suc6, en als je toch munitiekisten zoekt, stuur maar een PM
handleiding Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Wat ook mooie kokertjes zijn, zijn de kokertjes waar diabetespatienten hun bloedsuiker meetstrookjes inzitten Ik heb er nu 50 liggen en krijg er elk half jaar 25 bij FILMKOKERTJES ZIJN LANGZAAM AAN HET UITSTERVEN
technetium Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 FILMKOKERTJES ZIJN LANGZAAM AAN HET UITSTERVEN Hoera, Hoera, het zou mooi zijn als jet regular formaat ook het regelmatigst voor zou komen. Tc
Team Professor X Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Wat ook mooie kokertjes zijn, zijn de kokertjes waar diabetespatienten hun bloedsuiker meetstrookjes inzitten Ik heb er nu 50 liggen en krijg er elk half jaar 25 bij FILMKOKERTJES ZIJN LANGZAAM AAN HET UITSTERVEN Ik las dit bovenstaande net heel erg verkeerd.....diabetes en langzaam (uit)sterven . Maar je bent dus net een jaartje onder de pannen? Zo zie maar weer, elk nadeel heeft zijn voordeel
handleiding Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Inderdaad kan je het op verschillende manieren lezen je kan ook lezen dat ik al 50 diabetes patienten thuis heb liggen en dat er elk half jaar 25 bijkomen Maar misschien is dit het alternatief voor de toekomst de kokertjes zijn wel wat smaller. 26mm doorsnede 44mm lang zonder deksel alleen het deksel heeft een verdikking en is 9mm hoog, 30mm x 40mm (ovaal met lip voor openen deksel)
A en F Geplaatst 7 maart 2011 Geplaatst 7 maart 2011 Grappig topic, maar waarom staat het onder het subforum natuur???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden