Spring naar bijdragen
  • 0

Familie_802 word niet zichtbaar in mapsource

Vraag

Geplaatst

Heb Familie_802 gedownload en het staat onder de map C:Garmin maar bij de landkaart krijg ik geen details te zien, dus de topo nl is niet zichtbaar, hoe kan ik die zichtbaar krijgen. Moet ik die ergens selecteren??

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Nog een keer de installatie draaien vanaf de CDrom die je gekocht hebt. Dan komt hij er gewoon tussen te staan.

Maar ik denk dat je dat niet bedoeld...

tot cache,

team Wij Drie B)

• 0
Geplaatst
Ik begrijp dat dit B) is.

Maar kan iemand mij uitleggen wat het is of doet ??

Dit is hartstikke :dribble: maar ik kan het wel uitleggen hoe het werkt.

Family_802 is de Topo NL kaart van Garmin. Deze moet werkend gemaakt worden in Mapsource. Mapsource weet welke kaarten hij heeft doormiddel van het register. In het register staan alle kaarten welke beschikbaar zijn voor Mapsource en waar Mapsource deze kan vinden.

Om het probleem op te lossen moet er dus een verwijzing van de kaartlokatie (C:\Garmin\Family_802) gemaakt worden naar Mapsource. Hoe dit moet, moet je zelf maar uitzoeken, dit mag hier niet besproken worden.

Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk heb uitgelegd zonder de regels te overtreden. Zo niet, hoor ik dit graag!

• 0
Geplaatst
Er vanuit gaande dat je ergens een legale versie hebt gedownload, er zit een .reg bestand bij dat je ook moet dubbelklikken...

B)

• 0
Geplaatst

Fra-Ha.

Bedankt voor je antwoord.

Volgens mij heb je niets B) gedaan ik doe niets met dit progamma ik wilde alleen weten wat het was en deed.

Greoten DE GETZIE FAMILY.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...