Spring naar bijdragen

Waypoints van een Multicache; Hoe werkt dat?


molle

Aanbevolen berichten

Bij het zoeken naar cache's in mijn omgeving kom ik er een aantal tegen met meerdere waypoints.

Ik heb het forum en de site al doorgezocht, maar heb niet helemaal door hoe je dit precies moet doen.

Moet je tijdens het wandelen van point naar point steeds de nieuwe coordinaten invoeren van de volgende?

En maak je hiermee dan je GPS "schoon" van de vorige coordinaten zodat je weer "vers" begint vanaf het 2e punt?

Of is het de bedoeling dat je een soort trackje krijgt waarop alle coordinaat punten op het eind van de route te zien zijn op de plotter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij het zoeken naar cache's in mijn omgeving kom ik er een aantal tegen met meerdere waypoints.

Ik heb het forum en de site al doorgezocht, maar heb niet helemaal door hoe je dit precies moet doen.

Moet je tijdens het wandelen van point naar point steeds de nieuwe coordinaten invoeren van de volgende?

En maak je hiermee dan je GPS "schoon" van de vorige coordinaten zodat je weer "vers" begint vanaf het 2e punt?

Of is het de bedoeling dat je een soort trackje krijgt waarop alle coordinaat punten op het eind van de route te zien zijn op de plotter?

 

dat zijn multi caches. hier moet je inderdaad nieuwe waypoints volgen. je maakt je gps schoon (hoeft niet perse) en volgt het volgende opgegeven waypoint. tracking doet die van mij automatisch maar gebruik ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...