Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na zoeken op het net en in het forum is mijn vraag nog niet beantwoord.

Hoe groot mag de sd card voor een 60 csx zijn.

Ik wil een nieuwe card plaatsen om dat ik toch wat te kort kom met 128mb nu wil ik een zo groot mogelijk plaatsen voor de prijs is het vrijwel gelijk.

Geplaatst

Ik heb er ook een 2 Gb kaartje inzitten van Sandisk. Ik heb er zelfs twee. eentje met de kaarten van de benelux en dld en eentje met de bnl en frankrijk.

Kaartje wisselen en het werkt uitstekend

Cirkel

Geplaatst

De vraag was dacht ik hoe groot kan de Csx het aan. Je hebt al micro-SD van 8 Gb. Werkt die? Of is 2Gb het maximale? Overigens is 2GB ruim voldoende bij normaal gebruik.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Is er iemand die weet hoeveel geheugen je nodig hebt om geheel Tope Duitsland op een micro SD card te krijgen? Ik neem aan dat een 2 GB kaart voldoende is?

Fire5

Geplaatst (bewerkt)
Is er iemand die weet hoeveel geheugen je nodig hebt om geheel Tope Duitsland op een micro SD card te krijgen? Ik neem aan dat een 2 GB kaart voldoende is?

Fire5

Henk dit is 494.2 MB, dus met 2 GB heb je ruimte zat :dribble: Gewoon even een kwestie van alle hokjes aanklikken in Mapsource.

Dit is versie 1, 778 kaarten

bewerkt door ET4FR & CO
Geplaatst

Fire5

TOPO Duitsland V2: 723 kaarten // 1598 MB. Dus voldoende voor een 2 GB SD card. :dribble:

TOPO Duitsland: 1501 kaarten // 2266,6 MB. Dat past dus niet :crybaby:

Geplaatst (bewerkt)

Ik zal het eens proberen. Zal anders 2 kaartjes kopen en dan Noord en Zuid op 2 gescheiden kaartjes zetten. Heb nl nog meerdere Topo kaarten die ik graag wil hebben..... :dribble:

Dank heren!

Fire5

bewerkt door Fire5
Geplaatst
Nog niet geprobeerd maar er is een firmware waar in vermeld wordt dat de CSx ook SDHC ondersteunt.

Kris

Kijk, dat is toch interessant...

Ik zal binnenkort wat uitproberen met een (goedkoper) SDHC kaartje.

Dit biedt leuke perspectieven!

Geplaatst
Hier bij Garmin kan je de updates zien, en bij "Changes made from version 3.10 to 3.20:" staat er "Update data card driver to support SD version 2 cards." wat SDHC zou moeten zijn.

Kris

Ik heb NLD, compleet Duitsland en Belgie op 2GB sd kaart en het werkt allemaal perfect.

Veel succes

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...