mar-ine Geplaatst 15 september 2008 Share Geplaatst 15 september 2008 Ik heb een colorado van iemand overgenomen. Niets erbij. Topokaarten gedownload. Hoe kan ik deze op de colorado zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 15 september 2008 Share Geplaatst 15 september 2008 kon je de rest ook niet overnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mar-ine Geplaatst 15 september 2008 Auteur Share Geplaatst 15 september 2008 diegene was met apparaat op stap toen z'n laptop, met alles erbij, uit z'n auto gestolen is. Zelf had hij nog een 60 waar hij zowiezo mee verder wilde. that's all I know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 15 september 2008 Share Geplaatst 15 september 2008 Ik heb een colorado van iemand overgenomen. Niets erbij. Topokaarten gedownload. Hoe kan ik deze op de colorado zetten? Gedownload? Die kaarten zitten toch op een CD-ROM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
papillonphoto Geplaatst 15 september 2008 Share Geplaatst 15 september 2008 Kaarten installeren, help menu lezen en dan naar colorado sturen. Makkelijk zat. Maar heb je de code's van de kaarten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mar-ine Geplaatst 16 september 2008 Auteur Share Geplaatst 16 september 2008 Kaarten installeren, help menu lezen en dan naar colorado sturen. Makkelijk zat. Maar heb je de code's van de kaarten? Zijn geloof ik gekraakt gedownload via internet maar ik geloof dat ik eerst mapsource? als programma nodig heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 17 september 2008 Share Geplaatst 17 september 2008 Zijn geloof ik gekraaktgedownload via internet maar ik geloof dat ik eerst mapsource? als programma nodig heb In dat geval is een vraag hierover op het forum een NON. Lees de guidlines eens. Slotje erop dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden