Spring naar bijdragen

POIs vs. waypoints


De Armadillo's

Aanbevolen berichten

Heb al een poosje gezocht op het forum maar kan ik kan niet alle informatie vinden die ik zoek. Het gaat om de voordelen en nadelen van het gebruik van POIs of waypoints (even specifiek voor de 60CSx voor zover dat uitmaakt), uitgaand van premium membership, en het gebruik van GSAK en een PDA met CacheMate.

 

Voorlopig heb ik het volgende lijstje wat denk ik nog niet kompleet is:

 

Voordeel waypoints:

* Zichtbaar op elk zoom niveau

* Aparte lijsten voor waypoints (incl. child waypoints) en "cache" waypoints in 60CSx menu's

* Gebruik van found/not-found mogelijkheid op 60CSx in combinatie met Found/Not-Found icons

 

Voordeel POIs:

* Niet beperkt tot 1000 stuks

* Uitbreidbaar met custom icons voor beter overzicht op scherm

 

Momenteel maak ik gebruik van waypoints en loop (nog) niet aan tegen de beperkingen ervan. Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van het gebruik van POIs?

 

PS: Aangepast op 12/9/2008

bewerkt door De Armadillo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben als poi's alle traditionals van nederland en de grensstreek Duitsland in de gps staan. Dit omdat wij bijna elk weekend met de camper weggaan en niet weten waar we overnachten.

 

Als we nu ergens staan kan ik even kijken in de POI lijst welke er dichtbij ligt en kunnen we die als we zin hebben even gaan doen. Vaak heb ik ook onze pda bij ons en daarin staan ook alle traditionals.

 

Dit is het voordeel van POI's ten opzichte van waypoints en op die manier kan ik waypoints meer gebruiken voor punten die bijna elk keer wijzigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...