zwiepjes Geplaatst 6 september 2008 Share Geplaatst 6 september 2008 hallo, Wie kan mij helpen aan een digitaal TB logo. de meegeleverde zijn wit en dat zie je niet zo goed op mijn auto. Zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwvinger Geplaatst 6 september 2008 Share Geplaatst 6 september 2008 hier of hier succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 6 september 2008 Auteur Share Geplaatst 6 september 2008 bedankt, sneller kan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elmasj Geplaatst 6 september 2008 Share Geplaatst 6 september 2008 Dus we moeten binnenkort jullie auto in de gaten gaan houden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kwibus Geplaatst 6 september 2008 Share Geplaatst 6 september 2008 ik heb de digitale tb nu ook. Dit betekent dat je in de toekomst geen auto maar een motorfiets in de gaten moet houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3helden Geplaatst 7 september 2008 Share Geplaatst 7 september 2008 hallo, Wie kan mij helpen aan een digitaal TB logo. de meegeleverde zijn wit en dat zie je niet zo goed op mijn auto. Zwiepjes Hallo, team 3helden hier. Ik maak voor mijn hobby stickers. Ik kan in elk formaat een sticker maken voor jullie. Het geocaching-logo heb ik ook digitaal. Groeten uit Elburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 7 september 2008 Auteur Share Geplaatst 7 september 2008 ja de witte stikker zit er inmiddels op dus spotten die kar. Dus we moeten binnenkort jullie auto in de gaten gaan houden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden