Spring naar bijdragen

Premium member


Heirbaut Hunters

Aanbevolen berichten

Op de .com site kun je premium member worden. Kost niet al te veel, en voorlopig kun je er nog niets van verwachten als ik het goed lees (echt iets voor een Hollander dus, niks krijgen voor geld :eek: ).

Maar kan iemand mij er iets over vertellen vanuit zijn eigen ervaring? Zijn er caches in NL voor uitsluitend premium members? Krijg je wat extra, behalve wat e-mail service? En bovenal, is het zijn geld wel waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik was tot voor 2 weken premium member; ik heb, zeg maar, een jaartje "proefgedraaid".

 

In dat jaar heb ik maar 1 cache gezien, die uitsluitend door premium members gezocht kon worden.

Persoonlijk zie ik niet zo het nut van een "Premium Member Only"-cache. Of het zou moeten zijn dat je om een bepaalde reden het aantal bezoekers in een gebied wilt beperken. Maar over het algemeen wil je toch dat je collega-cachers je cache ook gaan zoeken ...

Verder heb ik vooral veel gebruik gemaakt van de Pocket Query Generator, waarmee je handige queries kunt maken, bv. van de caches in het gebied waarin jij veelal zoekt of bv. de omgeving van je vakantie-adres. De resultaten van deze queries kunnen dan weer geladen worden in een PDA, zodat je alle cache-beschrijvingen van een bepaald gebied altijd bij je hebt.

Op zich vind ik dat erg handig, maar het is natuurlijk maar wat je zelf handig en belangrijk vind ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:eek: Het allergrootste voordeel (volgens mij) is dat je als Premium Member met de Pocket Queries ook GPX bestanden op kan vragen. Deze bevatten 'alle' cache informatie zoals die ook op de site staat. Hiermee kan je dat offline gebruik maken van deze informatie, bijvoorbeeld op je PDA of laptop.

Er zijn vele programma's die deze offline info kunnen tonen. Nederlandse produkten zijn GarTrax en CacheMaps. Andere voorbeelden zijn Watcher, GPXSpinner en CacheDragon.

 

In deze thread staat een uitgebreide beschrijving van GPX files.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...