Spring naar bijdragen

coordinaten in Google Earth


Bert-Ernie

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb het GC tool gedownload en geinstalleerd, en de coordinaten van een door mij opgeloste puzzel in gezet. Als ik dan klik op 'bekijk op google earth', dan opent zich 'google maps' (Google earth staat wel op mijn PC).

 

Vervolgens staat er 'Resultaten 1 - 1 van ongeveer 1 voor ...' en zijn de coordinaten wat veranderd.

En dat is toch gek? Ook al zou ik de puzzel verkeerd hebben, dan zou je toch op de goede (de plek van de door jouw ingevoerde coordinaten) plek terecht moeten komen?

 

Ik weet het, ben een absolute beginner, voel me behoorlijk dom, maar probeer wel te doen wat jullie mij aanraden (én heb de FAQ\s gelezen, én de begrippenlijst... ) :offtopic:

 

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Smufen, die hddd.ddddd-notatie is wel hetzelfde. Bedankt, weer wat geleerd.

 

We gaan zo voor de allereerste keer op pad, en willen dan ook deze gaan doen. De puzzel was niet al te moeilijk (leek me.... :offtopic: ), het lijkt me een rustige plek, dus we kunnen als newbies aan de gang.

 

Het zou errug leuk zijn als we hem zouden kunnen vinden. Natuurlijk weet ik dat je er regelmatig eentje niet zult vinden, maar laat dan in ieder geval onze eerste wél vindbaar. Als beginnersstimulans, zeg maar.. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...