Spring naar bijdragen

Melding te weinig geheugen bij laden topo kaarten


czardo

Aanbevolen berichten

Als ik de topo kaarten van Frankrijk wil laden op mijn 60 Csx dan krijg ik de melding dat er te weinig geheugen beschikbaar zou zijn op mijn micro SD kaart. Niets is echter minder waar. Ik heb een lege 2 GB micro SD erin zitten en daar zouden alle kaarten met het grootste gemak op moeten kunnen. Ook als ik bijvoorbeeld slechts 1 topo kaart wil laden krijg ik die melding.

 

Wie oh wie heeft voor mij de oplossing?

 

Alvast bedankt! :D

bewerkt door czardo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik de topo kaarten van Frankrijk wil laden op mijn 60 Csx dan krijg ik de melding dat er te weinig geheugen beschikbaar zou zijn op mijn micro SD kaart. Niets is echter minder waar. Ik heb een lege 2 GB micro SD erin zitten en daar zouden alle kaarten met het grootste gemak op moeten kunnen. Ook als ik bijvoorbeeld slechts 1 topo kaart wil laden krijg ik die melding.

 

Wie oh wie heeft voor mij de oplossing?

 

Alvast bedankt! :D

 

Dat komt me bekend voor. Volgens mij had dit te maken met het feit dat er corrupte kaarten tussen zitten (de foutmelding is inderdaad wat misleidend).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt te lukken nu. Ik heb de corrupte kaartdelen verwijderd en hij is nu aan het laden.

 

Bedankt voor de tips en links. Nu kan ik lekker in Frankrijk aan het cachen slaan!

 

:D <- maar dan wijn natuurlijk :cry:

 

Neem voor mij dan ook een flesje mee :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...