Spring naar bijdragen

logrolletje voor traditional met voorgedrukte tekst

Bert-Ernie

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

Voor wij hier het wiel opnieuw gaan uitvinden, even deze vraag. We zijn aan het puzzelen om een logrolletje zo te kunnen printen dat de tekst die mensen standaard invullen er standaard al staat. Nu komen we hier niet helemaal uit. We blijven maar tabben in Word om het goed te krijgen, zodat het ook past in een fotokokertje en nog wil het niet :( Nu is mijn vraag: is er iemand die dit bijv als een Word documentje standaard heeft op zijn pc? Dan hoeven wij niet opnieuw het wiel uit te vinden. We zijn niet zulke helden met de pc helaas. als iemand dit heeft zou hij of zij dit dan willen mailen naar ons?

onze dank is groooooooot!!! :(

bert-ernie

bewerkt door Bert-Ernie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze is ook zeer bruikbaar :

http://www.techblazer.com/geocaching-log-sheets/

:D

Dat is inderdaad een mooie, alleen vind ik het altijd jammer dat ze het in PDF doen zodat je niet zelf eea kunt wijzigen. Die versie van mij is een .DOC.

Ja dat vind ik ook een mooie ja! Zat gister ook te vogelen om de pdfjes aangepast te krijgen, heb de volledige versie van adobe. Betekend dit nu dat ik het helemala niet kan aanpassen naar ons eigen team zeg maar. We wilden bij de micro nano log sheet ons team naam in vullen, maar als ik dat print heb ik het alleen op papier en niet op evt stickers die je op de logrol kunt plakken van de micro? of begrijpen we de bedoeling niet helemaal van het Nano stukje?

bewerkt door Bert-Ernie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...