Spring naar bijdragen

Commentaar op medecachers.


Team altijd onverwacht

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Ik lees veel op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te ervaren hoe mensen het geocachen ervaren?

Maar één ding vind ik wel heel erg jammer en dat komt steeds vaker voor.

(zoals alle reactie's op de gewone vraag van meneer carrotte)

Er zijn nog vele voorbeelden (van dit nieuwe fenomeen) om elkaar af te kraken :D

 

Jammer,jammer is het om te lezen dat de topic starter meestal iets goeds te melden heeft en dat er dan gelijk cachers zijn die hem proberen af te vallen en dat er binnen nog kortere tijd cachers zijn die het hele draadje omdraaien en dus niet lezen wat de starter bedoelde mee te delen.

 

Er zijn maar weinig cachers die serieus reageren op de topic starter en wat positiefs hebben te melden.

Mijn mening is dus: MENSEN BELEEF JULLIE HOBBY OP JULLIE EIGEN MANIER EN VAL NIEMAND AF.

 

Zo ik heb mijn zegje gedaan en nu eens kijken hoelang men serieus blijft reageren. :thumbup:

 

Groeten van T.A.O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Reageren op basis van argumenten dus.

Maar speel het niet op de man zou ik zeggen

En laten we het aub niet eens zijn met elkaar, discussie levert altijd iets op.

En in een discussie kunnen beide partijen ok it elkaar gaan zonder gelijk te moeten hebben.

Respecteer de mening van een ander ook al deel je deze niet.

 

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer,jammer is het om te lezen dat de topic starter meestal iets goeds te melden heeft en dat er dan gelijk cachers zijn die hem proberen af te vallen en dat er binnen nog kortere tijd cachers zijn die het hele draadje omdraaien en dus niet lezen wat de starter bedoelde mee te delen.

 

Tja, das nou die komkommertijd, nog een paar weken en dan is de rust weer terug gekeerd hier op het forum en in geocachingland. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer,jammer is het om te lezen dat de topic starter meestal iets goeds te melden heeft en dat er dan gelijk cachers zijn die hem proberen af te vallen en dat er binnen nog kortere tijd cachers zijn die het hele draadje omdraaien en dus niet lezen wat de starter bedoelde mee te delen.

 

Tja, das nou die komkommertijd, nog een paar weken en dan is de rust weer terug gekeerd hier op het forum en in geocachingland. :D

 

 

Hallo all,

 

Dus dan word het kwamkwammertijd. :thumbup:

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...