evelineroos Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 Ik ga nu zo mijn premiummembership aanvragen. Hoelang duurt het dan voor ik van alle functies gebruik kan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 Meestal vrijwel direct nadat je betaling geregistreerd is, met paypal/creditcard gaat dit meestal zeer snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
evelineroos Geplaatst 10 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2008 Ik heb mijn betaling inmiddels gedaan maar nu staat er bij mijn start date: 8/11/2008. Dit kan ik met geen mogelijkheid veranderen... Is hier nog iets aan te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 Hmmm waarom zou dat veranderd moeten worden? Waarin? Heb je zelf de 11e aangegeven? Ik weet niet of het inschakelen automatisch gebeurd of handmatig. Op zondag is er niemand aanwezig bij groundspeak. Men werkt er normaalgesproken van maandag tot vrijdag en alleen in kantooruren. En als er wel iemand aanwezig is, het is er nog maar 06:30, gun ze even de tijd om de slaap uit de ogen te wrijven. 8/11/2008 is 11 augustus 2008 niet 8 november 2008. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeSi Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 Misschien verward de notatie je wel. Er staat 11 augustus, en niet 8 november hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 @Gesie, zie vorige bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
evelineroos Geplaatst 10 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2008 Sorry ik was iets te snel... ik heb me idd vergist... Nu nog uitzoeken hoe GSAK werkt... Voorlopig kom ik er nog even niet uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 Ook voor GSAK geldt dat dit niet geheel automatisch gaat, hiervoor krijg je weer met de hand een mailtje terug met daarin de registratie gegevens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden