Spring naar bijdragen

Weblink toevoegen lukt niet


speurvuur

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Als ik een weblink wil toevoegen en klik op 'Nieuwe Link toevoegen' dan kan ik voor 'link knop' geen plaatje uploaden.

De error die ik erbij krijg is ook niets-zeggend:

Er was een fout tijdens het uploaden van de afbeelding. Neem contact met de administrator op voor advies.

 

Graag advies

 

bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je moet het plaatje eerst op het web hebben staan (een cache-pagina bijvoorbeeld), en dan de url invoegen.

 

Dat gaat niet, het is een invul veld met een 'browse'-knop die een browser op je PC opent waarmee je het plaatje moet selecteren dat je wilt gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat niet, het is een invul veld met een 'browse'-knop die een browser op je PC opent waarmee je het plaatje moet selecteren dat je wilt gebruiken.

Over welke website heb je het? Ik heb dat hier nog nooit gezien met een browse knop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat niet, het is een invul veld met een 'browse'-knop die een browser op je PC opent waarmee je het plaatje moet selecteren dat je wilt gebruiken.

Over welke website heb je het? Ik heb dat hier nog nooit gezien met een browse knop?

 

Hier dus:

http://forum.geocaching.nl/index.php?autoc...nks&CODE=05

 

Ik hoop dat het duidelijker is zo

 

Maar goed nu heb ik nog steeds geen oplossing....

bewerkt door speurvuur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier dus:

http://forum.geocaching.nl/index.php?autoc...nks&CODE=05

 

Ik hoop dat het duidelijker is zo

 

Maar goed nu heb ik nog steeds geen oplossing....

 

Misschien is je plaatje te groot? Of in een formaat dat niet herkend wordt? Probeer het eens met een klein jpg- of gif-bestand.

 

Nee dat maakt allemaal geen verschil, er staan trouwens al grote plaatjes van anderen, daar zit niet echt een limiet op.

Ik ben bang dat de schrijfrechten of zoiets niet goed staan voor het uploaden van plaatjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...