speurvuur Geplaatst 31 juli 2008 Share Geplaatst 31 juli 2008 Hoi, Als ik een weblink wil toevoegen en klik op 'Nieuwe Link toevoegen' dan kan ik voor 'link knop' geen plaatje uploaden. De error die ik erbij krijg is ook niets-zeggend: Er was een fout tijdens het uploaden van de afbeelding. Neem contact met de administrator op voor advies. Graag advies bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 31 juli 2008 Share Geplaatst 31 juli 2008 Je moet het plaatje eerst op het web hebben staan (een cache-pagina bijvoorbeeld), en dan de url invoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurvuur Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2008 Je moet het plaatje eerst op het web hebben staan (een cache-pagina bijvoorbeeld), en dan de url invoegen. Dat gaat niet, het is een invul veld met een 'browse'-knop die een browser op je PC opent waarmee je het plaatje moet selecteren dat je wilt gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 31 juli 2008 Share Geplaatst 31 juli 2008 Dat gaat niet, het is een invul veld met een 'browse'-knop die een browser op je PC opent waarmee je het plaatje moet selecteren dat je wilt gebruiken. Over welke website heb je het? Ik heb dat hier nog nooit gezien met een browse knop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurvuur Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2008 (bewerkt) Dat gaat niet, het is een invul veld met een 'browse'-knop die een browser op je PC opent waarmee je het plaatje moet selecteren dat je wilt gebruiken. Over welke website heb je het? Ik heb dat hier nog nooit gezien met een browse knop? Hier dus: http://forum.geocaching.nl/index.php?autoc...nks&CODE=05 Ik hoop dat het duidelijker is zo Maar goed nu heb ik nog steeds geen oplossing.... 31 juli 2008 bewerkt door speurvuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenvdberg Geplaatst 31 juli 2008 Share Geplaatst 31 juli 2008 Hier dus:http://forum.geocaching.nl/index.php?autoc...nks&CODE=05 Ik hoop dat het duidelijker is zo Maar goed nu heb ik nog steeds geen oplossing.... Misschien is je plaatje te groot? Of in een formaat dat niet herkend wordt? Probeer het eens met een klein jpg- of gif-bestand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurvuur Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2008 Hier dus: http://forum.geocaching.nl/index.php?autoc...nks&CODE=05 Ik hoop dat het duidelijker is zo Maar goed nu heb ik nog steeds geen oplossing.... Misschien is je plaatje te groot? Of in een formaat dat niet herkend wordt? Probeer het eens met een klein jpg- of gif-bestand. Nee dat maakt allemaal geen verschil, er staan trouwens al grote plaatjes van anderen, daar zit niet echt een limiet op. Ik ben bang dat de schrijfrechten of zoiets niet goed staan voor het uploaden van plaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 31 juli 2008 Share Geplaatst 31 juli 2008 Ik denk dat je dan het beste even hier? het probleem kan melden. Dan kan degene die ervoor verantwoordelijk is het oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurvuur Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2008 Ik denk dat je dan het beste even hier? het probleem kan melden. Dan kan degene die ervoor verantwoordelijk is het oppakken. ik heb een ticket gelogd, nu maar ff afwachten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden