Spring naar bijdragen

Ik wil graag beginnen met geocachen...


Hoffie

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ondertussen heb ik een Garmin Legend HCx aangeschaft. Nu ben ik aan het ontdekken hoe een en ander werkt.

Waarschijnlijk ga ik vanmiddag of morgen mijn eerste cache proberen te vinden (als ik mobiel genoeg ben om een stukje te kunnen lopen!)

Ik houd jullie op de hoogte.

 

 

groetjes,

 

Hoffie (Hofnar)

bewerkt door Hoffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

de legend hcx heb ik ook en ben daar enorm tevreden over

dus ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt

en na aankoop van onze legend en het bezoeken van de geocache pagina zijn ook wij gewoon in het diepe gesprongen en gegaan

veel geleerd onderweg en we leren nog steeds

wel hebben wij vrij snel de topo nederland aangeschaft en city navigator om het zoeken iets te veraangenamen

 

veel succes met je eerste cache

bewerkt door mecathe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ondertussen heb ik een Garmin Legend HCx aangeschaft. Nu ben ik aan het ontdekken hoe een en ander werkt.

Waarschijnlijk ga ik vanmiddag of morgen mijn eerste cache proberen te vinden (als ik mobiel genoeg ben om een stukje te kunnen lopen!)

Ik houd jullie op de hoogte.

 

 

groetjes,

 

Hoffie (Hofnar)

 

Geocaching moet je inderdaad gewoon doen. Gaandeweg leer je steeds meer dingen erbij, zoals de werking van travelbugs, projecteren, gangbare cache-locaties, gokken als er een aanwijzing verdwenen blijkt te zijn, etc. Door het zelf te ondervinden is het makkelijker (en leuker!) om nieuwe dingen te leren.

 

Maak het jezelf in het begin niet te moeilijk en ga op zoek naar traditionals en eenvoudige multi's.

 

Succes! :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...