Hoffie Geplaatst 1 augustus 2008 Auteur Geplaatst 1 augustus 2008 (bewerkt) Hoi, Ondertussen heb ik een Garmin Legend HCx aangeschaft. Nu ben ik aan het ontdekken hoe een en ander werkt. Waarschijnlijk ga ik vanmiddag of morgen mijn eerste cache proberen te vinden (als ik mobiel genoeg ben om een stukje te kunnen lopen!) Ik houd jullie op de hoogte. groetjes, Hoffie (Hofnar) 1 augustus 2008 bewerkt door Hoffie
mecathe Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 (bewerkt) de legend hcx heb ik ook en ben daar enorm tevreden over dus ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt en na aankoop van onze legend en het bezoeken van de geocache pagina zijn ook wij gewoon in het diepe gesprongen en gegaan veel geleerd onderweg en we leren nog steeds wel hebben wij vrij snel de topo nederland aangeschaft en city navigator om het zoeken iets te veraangenamen veel succes met je eerste cache 1 augustus 2008 bewerkt door mecathe
Jeroenvdberg Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 Hoi, Ondertussen heb ik een Garmin Legend HCx aangeschaft. Nu ben ik aan het ontdekken hoe een en ander werkt. Waarschijnlijk ga ik vanmiddag of morgen mijn eerste cache proberen te vinden (als ik mobiel genoeg ben om een stukje te kunnen lopen!) Ik houd jullie op de hoogte. groetjes, Hoffie (Hofnar) Geocaching moet je inderdaad gewoon doen. Gaandeweg leer je steeds meer dingen erbij, zoals de werking van travelbugs, projecteren, gangbare cache-locaties, gokken als er een aanwijzing verdwenen blijkt te zijn, etc. Door het zelf te ondervinden is het makkelijker (en leuker!) om nieuwe dingen te leren. Maak het jezelf in het begin niet te moeilijk en ga op zoek naar traditionals en eenvoudige multi's. Succes!
CC1451 Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 Super ! De eerste stap is genomen! Waarschuwing: Het kan verslavend zijn! en je komt er niet meer vanaf! Veel succes en veel plezier!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden