Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Zeker 'Wie is de Mol' in Putten nog niet gedaan. Die slaat echt alles!

Als ik het voor het zeggen had staat deze met stip boven aan.

Volgens mij is het beste om de zogenaamde WAW keurmeesters zelf de top tien van de ingebrachte cache’s te ondervinden om een helder beeld van de gehele cache te krijgen.

En omdat er altijd gasten moeten zijn die allerij problemen voorzien is het handiger om dit geheel gewoon op te starten en er een leuke en aardige aanvulling op onze hobby van te maken en een positieve aansporing voor toekomstige cacheleggers

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

ReizenReizen

Geplaatst

Ik vind het een super idee! :dribble: Waarom mensen niet 'belonen' voor wat ze goed doen?

Naast de onderverdeling in trad, multi, mysterie enz.

Is het misschien ook een idee, per provincie, zoals mensen al vaker aangeven, je cached meestal in je eigen omgeving en kan moeilijk oordelen over de rest.

Natuurlijk kan je een lijst van waarderingspunten maken en die kan je wel weer laten maken door de ervaren cachers! :lol1:

Heeft iemand zelfs iets toegevoegd, wat niet op de lijst staat, zijn dat bonus punten bijvoorbeeld.

Met 12 provincies en meerdere cache-types, vind ik 1x per jaar een verkiezing wel genoeg.

Misschien kunnen we de kosten van de beker(s) delen?

groetjes GeoVlinder

• 3 months later...
Geplaatst

Hmm, een tijd niet geweest en dit draadje gemist. Het idee staat mij ook erg aan. ik zie hier geen nadelen in, eigenlijk alleen maar voordelen. Ik vind het ook wel passen bij dit spel.

Ik zie dan meer een jaarlijkse verkiezing en wat mij betreft in alle onderdelen zijn. Beste traditional, beste multi etc. Beste cache. Tuurlijk is het subjectief, maar dat zie ik niet als een nadeel. Van dit idee lijkt mij juist meer motivatie komen om goed na te denken over de cache die je neer legt. Jaren geleden had een zuster site een heel mooi waarderingssysteem, jammer dat daar niks meer mee is gedaan.

Een jaarlijkse verkiezing, lijkt mij leuk. Mijn voorstel zou zijn, om dat te doen in de maand november. Het weer is dan toch zodanig dat het cachen minder aantrekkelijk is. En dan in December de bekendmaking. In iedere categorie mag je er één noemen, degene die het vaakst genoemd wordt is de winnaar.

Of kies ieder jaar 5 cachers uit verschillende windstreken met meer dan 1500 founds op hun naam, die dan in ieder onderdeel één selecteren. Dan kunnen wij met zijn allen stemmen, keuze uit 5 traditonals en 5 multi', etc. Ach, ik verzin ook maar wat.

Maar het idee staat me wel aan. Helaas beschik ik niet over de kennis om dit op het internet uitvoerbaar te maken.

Groet Andemo

Geplaatst

of, zorg dat je een cijfer kan geven per cache die hebt gedaan,

En dan het hoogste gemiddelde, uit die lijst word dan geselecteerd welke er gaat winnen.

Wel natuurlijk de cachers die gemiddeld 60% van de geselecteerde caches heb gedaan.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...