fieldwolf Geplaatst 23 juli 2008 Share Geplaatst 23 juli 2008 Hallo, Op zoek naar een leuke cache in een nieuwe omgeving (op vakantie b.v.) probeer ik de caches in die buurt te vinden die met een geo d'Or zijn beoordeeld. Hoe kan ik die snel vinden? Thanks, FieldWolf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 23 juli 2008 Share Geplaatst 23 juli 2008 Vanaf www.geocaching.nl naar "Cache kaarten", dan naar "Mijn kaart". Hier kun je een selectie geven op een minimaal aantal Geo d'Ors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keesenanita Geplaatst 23 juli 2008 Share Geplaatst 23 juli 2008 Op de 10e plaats onder Index staat Geo Dór Klik en ga dan naar geo dór lijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fieldwolf Geplaatst 23 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2008 Bedankt voor de snelle reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 23 juli 2008 Share Geplaatst 23 juli 2008 Geo d'Or is toch iets typisch Nederlands? Dus op vakantie (buitenland) kun je daar niet op zoeken? Al heb ik begrepen van een spoorleider dat er in Italie ook zoiets bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bunbury Junior Geplaatst 23 juli 2008 Share Geplaatst 23 juli 2008 De Geo d''Or-kaart van GPSGek is ook erg fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden