steenleurders Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Ik heb TB Kingfisher in een cache gevonden en ik zou hem als gevonden willen loggen, maar de TB is echter een Copy en met de code op de TB lukt het loggen niet. Ik heb contact gezocht met de eigenaar, maar deze antwoordt helaas niet. Wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Op de copy zou dezelfde code moeten staan als op het origineel...... dat maakt geen verschil. Ga eens via geocaching.com, trackables, en dan alleen het tracking nummer invoeren? Als je dan op d elisting van die TB komt, is het nummer in ieder geval goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Staat er misschien een O (hoofdletter ooooo) op die je voor een 0 (cijfer nul) hebt aangezien of andersom. Vaak ligt daar de oorzaak in als je een TB niet kunt loggen. Greetz en succes ermee, Bloodwoosj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steenleurders Geplaatst 20 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2008 Dank je wel voor de tip. Als ik het trackingnumber invoer dan krijg ik geen toegang tot de pagina. Zou het probleem ook kunnen zitten in de volgende Deense letter Ø? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Dank je wel voor de tip. Als ik het trackingnumber invoer dan krijg ik geen toegang tot de pagina. Zou het probleem ook kunnen zitten in de volgende Deense letter Ø? Daar heb je 'm. Dat is een "nul" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Dank je wel voor de tip. Als ik het trackingnumber invoer dan krijg ik geen toegang tot de pagina. Zou het probleem ook kunnen zitten in de volgende Deense letter Ø? Da's waarschijnlijk gewoon een 0 (zegge: "nul"). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steenleurders Geplaatst 20 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2008 Dank je wel voor de tip. Als ik het trackingnumber invoer dan krijg ik geen toegang tot de pagina. Zou het probleem ook kunnen zitten in de volgende Deense letter Ø? Dank je wel. We hebben hem in Denemarken en Zwedne rondgereisd. Dan ga je vanzelf in deze letters denken. Hij is gelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten