Spring naar bijdragen

Pocket querie, hulp gevraagd


De Kolonisten

Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeerd een Pocket Query te maken van My Finds. Dit werkt prima en ik krijg meteen een e-mail binnen. Ik kan alleen de bijlage niet openen. Het document is grijs gekleurd en als ik erop klik, gebeurt er niets. Het is een zip-file. Weet iemand hoe ik een grijze file wel kan openen? Overigens heb ik de evaluatieversie van Winzip net geïnstalleerd, maar er gebeurt niets. Ik kan het bestand nog steeds niet openen.

 

Nu kan ik ook proberen om volgende week een My Finds te creëeren die niet gezipped is, maar ik weet niet hoe ik dat weer moet instellen. Ik krijg namelijk alleen het scherm te zien met "Add to queue". Wil ik een Pocket Query maken, dan moet ik op die knop drukken. Ik kan dus niet de optie kiezen om te unzippen. Dat kan wel als ik zelf een Pocket Querie aan wil maken, maar dan kunnen er weer maar 500 caches in. En dat is nu net niet de bedoeling.

 

Kortom, deze digibeet komt er niet uit :lol1: en zou een beetje hulp willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het document is grijs gekleurd en als ik erop klik, gebeurt er niets.

 

Lijkt op een beveiligingsprobleem. Welk mail-programma gebruik je? Als je gebruik maakt van Outlook express kijk dan via menu: extra -> opties -> tabblad beveiling -> vinkje verwijderen bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het document is grijs gekleurd en als ik erop klik, gebeurt er niets.

 

Lijkt op een beveiligingsprobleem. Welk mail-programma gebruik je? Als je gebruik maakt van Outlook express kijk dan via menu: extra -> opties -> tabblad beveiling -> vinkje verwijderen bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan".

 

:blush: Dat het zo simpel kan zijn... Dank je wel voor de hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...