Spring naar bijdragen

GC.com emails


gammo_team

Aanbevolen berichten

Is het meer mensen opgevallen dat GC.Com zijn email-codering lijkt te hebben aangepast (per 5/7/08) van Unicode8 naar Western European?

 

Met Outlook Express onder XP is daarmee default bij mij de tekst van het bericht 'weg'. Pas na aanpassen van de codering naar Western Europe verschijnt de tekst.

 

Greetz,

 

Gammo_Team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Alle automatische notificaties (Dus caches op watchlist, owner notificaties, bookmarks). De pocket queries gaan wel gewoon goed.

 

Het is op zich geen ramp, maar wel merkwaardig. Er zit ook echt iets niet goed in de codering. Het lijkt erop alsof de mail aangeeft dat het Unicode8 is, maar dat de inhoud Western Europe is waardoor je hem echt met de hand goed moet zetten.

 

Ik ben al blij dat er meer mensen last van hebben ...

 

Greetz,

 

Ed/Gammo_Team

 

Content-Type: text/plain; charset=utf-8

Content-Transfer-Encoding: base64

 

Ik heb niet echt het idee dat het aangepast is op dat vlak. Ik heb er ook geen problemen mee, zowel niet in mutt als in Thunderbird. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het gebruiken van zaken als outlook, outlook express of windows mail liefst probeer te voorkomen, dus ik kan niet controleren of het daar bij mij wel of niet goed gaat.

 

Maar ik zie niets raars in de headers waar outlook (of express) over zou kunnen struikelen.

Zijn het nog bepaalde soort mailtjes die mis gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...