gammo_team Geplaatst 9 juli 2008 Share Geplaatst 9 juli 2008 Is het meer mensen opgevallen dat GC.Com zijn email-codering lijkt te hebben aangepast (per 5/7/08) van Unicode8 naar Western European? Met Outlook Express onder XP is daarmee default bij mij de tekst van het bericht 'weg'. Pas na aanpassen van de codering naar Western Europe verschijnt de tekst. Greetz, Gammo_Team Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 9 juli 2008 Share Geplaatst 9 juli 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Vossers Geplaatst 9 juli 2008 Share Geplaatst 9 juli 2008 ik had het zelfde. maar had net een nieuwe pc, en dacht dat het aan mij lag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gammo_team Geplaatst 9 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2008 Alle automatische notificaties (Dus caches op watchlist, owner notificaties, bookmarks). De pocket queries gaan wel gewoon goed. Het is op zich geen ramp, maar wel merkwaardig. Er zit ook echt iets niet goed in de codering. Het lijkt erop alsof de mail aangeeft dat het Unicode8 is, maar dat de inhoud Western Europe is waardoor je hem echt met de hand goed moet zetten. Ik ben al blij dat er meer mensen last van hebben ... Greetz, Ed/Gammo_Team Content-Type: text/plain; charset=utf-8 Content-Transfer-Encoding: base64 Ik heb niet echt het idee dat het aangepast is op dat vlak. Ik heb er ook geen problemen mee, zowel niet in mutt als in Thunderbird. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het gebruiken van zaken als outlook, outlook express of windows mail liefst probeer te voorkomen, dus ik kan niet controleren of het daar bij mij wel of niet goed gaat. Maar ik zie niets raars in de headers waar outlook (of express) over zou kunnen struikelen. Zijn het nog bepaalde soort mailtjes die mis gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gejoduo Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Ook hier alleen nog "lege" mailtjes als iemand onze caches heeft gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Ja, die virusscanner heb ik toevallig maar hier komen de mailtjes gewoon leesbaar binnen. Groetjes, Fangorn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gejoduo Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Inderdaad heb ik AVG als virusscanner. Verder nooit problemen mee gehad. Bedankt voor de link naar de oplossing, ik heb inmiddels de instellingen aangepast. Benieuwd of het werkt! Geert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Hier ook AVG, maar geen problemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden