Spring naar bijdragen

Iemand ervaring met GPSnet?


scarry

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik ben van plan om binnenkort een 60csx aan te gaan schaffen. Nu was ik op de site van GPSnet en zag hem daar voor 285 euro. Gebeld met Peter en die vertelde me dat ze zo goedkoop zijn omdat ie ze zelf importeert uit Amerika.

 

Zijn er mensen die ervaring hebben met GPS net? Ik vind het namelijk een beetje link om eerst geld over te maken, waarna hij het dan zal opsturen

 

Greetz Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Welke dan? bedoel je te zeggen niet betrouwbaar?

Nee, ik wist alleen niet dat ook deze meneer een web-winkeltje had..

 

Verder geen ervaring of mening ...Heb zelf mijn gps via Ebay uit de USA gehaald..

 

Putput2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet wel dat een USA Garmin 60csx geen enkele bruikbare kaart geinstalleerd heeft. Zelfs de basemap is bijzonder grof. Een USA Garmin heeft de USA basemap.

 

Je zult er dus altijd EU kaarten bij moeten kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet wel dat een USA Garmin 60csx geen enkele bruikbare kaart geinstalleerd heeft. Zelfs de basemap is bijzonder grof. Een USA Garmin heeft de USA basemap.

 

Je zult er dus altijd EU kaarten bij moeten kopen

 

Dat moet je toch bij een EU-60CSx evenzeer ? die heeft ook geen detailkaart en ook een onbruikbare (weliswaar europese) basiskaart.

 

Kris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet wel dat een USA Garmin 60csx geen enkele bruikbare kaart geinstalleerd heeft. Zelfs de basemap is bijzonder grof. Een USA Garmin heeft de USA basemap.

 

Je zult er dus altijd EU kaarten bij moeten kopen

Niemand koopt volgens mij een mapping gps om alleen maar naar de basemap te kijken...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...