scarry Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Hallo iedereen, Ik ben van plan om binnenkort een 60csx aan te gaan schaffen. Nu was ik op de site van GPSnet en zag hem daar voor 285 euro. Gebeld met Peter en die vertelde me dat ze zo goedkoop zijn omdat ie ze zelf importeert uit Amerika. Zijn er mensen die ervaring hebben met GPS net? Ik vind het namelijk een beetje link om eerst geld over te maken, waarna hij het dan zal opsturen Greetz Harry
putput2 Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Ik denk deze... http://gpsnet.nl/ ..... Met link naar boxsearch...dus denk dat ik wel weet welke peter..
scarry Geplaatst 23 juni 2008 Auteur Geplaatst 23 juni 2008 Ik denk deze... http://gpsnet.nl/ ..... Met link naar boxsearch...dus denk dat ik wel weet welke peter.. Welke dan? bedoel je te zeggen niet betrouwbaar?
putput2 Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Welke dan? bedoel je te zeggen niet betrouwbaar? Nee, ik wist alleen niet dat ook deze meneer een web-winkeltje had.. Verder geen ervaring of mening ...Heb zelf mijn gps via Ebay uit de USA gehaald.. Putput2
ECM Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Weet wel dat een USA Garmin 60csx geen enkele bruikbare kaart geinstalleerd heeft. Zelfs de basemap is bijzonder grof. Een USA Garmin heeft de USA basemap. Je zult er dus altijd EU kaarten bij moeten kopen
petervw Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 Idd, it's me! Als je wil kan je ook de GPS op komen halen Groeten
kris&an Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 Weet wel dat een USA Garmin 60csx geen enkele bruikbare kaart geinstalleerd heeft. Zelfs de basemap is bijzonder grof. Een USA Garmin heeft de USA basemap. Je zult er dus altijd EU kaarten bij moeten kopen Dat moet je toch bij een EU-60CSx evenzeer ? die heeft ook geen detailkaart en ook een onbruikbare (weliswaar europese) basiskaart. Kris
petervw Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 Toch staat er op de amerikaanse basemap een lijntje van nederland, duitsland, belgie en een hoop landen eromheen. Op die basemap kan je alleen zien in welk land je bent.
Mars Express Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 Weet wel dat een USA Garmin 60csx geen enkele bruikbare kaart geinstalleerd heeft. Zelfs de basemap is bijzonder grof. Een USA Garmin heeft de USA basemap. Je zult er dus altijd EU kaarten bij moeten kopen Niemand koopt volgens mij een mapping gps om alleen maar naar de basemap te kijken...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden