bgrr Geplaatst 17 juni 2008 Share Geplaatst 17 juni 2008 Hallo. Net terug uit Noorwegen, 50 caches. Nu wil wil graag een query maken met alle gevonden caches, ook die in Noorwegen. Echter wat ik ook invul ik blijf alleen de Nederlandse caches krijgen. Weet iemand wat ik fout doe, of wat ik in moet vullen? Bgrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFalcon Geplaatst 17 juni 2008 Share Geplaatst 17 juni 2008 (bewerkt) Ik neem aan dat je een pocket query bedoeld. Je kunt 1x in de week een query opvragen van al jou founds. Daar is een apart knopje voor, onder de queries die je al hebt. pocket queries, en dan het knopje bij 'My Finds'. 17 juni 2008 bewerkt door TheFalcon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jojonl Geplaatst 17 juni 2008 Share Geplaatst 17 juni 2008 jij hebt waarschijnlijk bij een gewone query bij de lijst van landen alleen Nederland blauw (geselecteerd). Je kunt meerdere landen selecteren met behulp van de Ctrl toets. Maar zoals hierboven al genoemd is het maken van een 'my finds' querie handiger [] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bgrr Geplaatst 20 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2008 Heb het gevonden, dat ik daar overheen heb gekeken, begrijp ik niet. Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden