Spring naar bijdragen

Verdwijnende caches?


solletjes

Aanbevolen berichten

Ik heb nu vier caches in mijn GSAK database die niet meer on line zijn. En dan bedoel ik dus niet disabled of gearchiveerd. Als ik "Open Waypoint URL" kies in GSAK dan krijg ik de gc.com foutmelding "Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published."

Het gaat om

GC1B49V: XB-17 (laatste GPX datum = 18 april 08)

GC1803C: Eiland Drienerloo (laatste GPX datum = 18 januari 08)

GC11NPN: De Dedemsvaart 14 - Sluis VII (laatste GPX datum = 18 mei 08)

GC15514: Marijo (laatste GPX datum = 17 april 08)

 

Hoe kan dat nu? Je kunt een cachelisting toch niet weghalen? Ze hebben ook allemaal logjes in mijn GSAK database, dus ze zijn echt wel actief geweest. Maar ze komen dus niet meer mee met de PQ's, waardoor het lijkt of ze archived zijn, maar er is blijkbaar iets anders aan de hand.

 

Wie snapt dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GC11NPN: De Dedemsvaart 14 - Sluis VII (laatste GPX datum = 18 mei 08)

 

Deze is een paar weken terug gebruikt op dit forum als voorbeeld dat er klachten kwamen van overlast. Deze cache is toen retracted totdat er een alternatieve locatie is.

 

De andere zijn waarschijnlijk ook door een reviewer retracted.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Exact Team 16, dat is het enige juiste antwoord.

 

De caches zijn in feite teruggetrokken en dat betekent dat ze weer bij de eigenaren liggen en ze de caches weer opnieuw ter review moeten aanbieden als ze het probleem, waardoor de caches (cachepagina's) teruggetrokken zijn, weer opgelost hebben. Als de reviewer dan tevreden is, komen ze weer opnieuw online en dan kan men de caches weer als vanouds gaan zoeken, vinden en loggen. Als het lang(er) duurt, dan ligt dit aan de eigenaar en niet aan de reviewer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, da's duidelijk.

Ik zie bij mijn eigen caches alleen maar knoppen om te disablen of archiven. Daarom wist ik niet dat er wat anders mogelijk was. Hoe gaat dan dat terugtrekken? (Niet dat ik het van plan ben hoor :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat met de knop "Retract Cache" :)

 

Zo is er o.a. ook nog een "Warn and bookmark" knop,

een "kill disabled cache" knop,

een "Lock Cache" knop,

een "view archived logs" (deleted logs) knop.

 

Enz enz.

 

Je kunt er wel naar zoeken, maar je vindt ze niet op een normale geocachepagina of ingelogd met een "spelersaccount".

Daarvoor moet je dus de beschikking hebben over een reviewer of administrator account :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt er wel naar zoeken, maar je vindt ze niet op een normale geocachepagina of ingelogd met een "spelersaccount".

Daarvoor moet je dus de beschikking hebben over een reviewer of administrator account :)

 

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas he :-) Ook met knopjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...