henkmartinus Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Hallo Forum lezers, Mijn GPS tuner geeft geen broodkruimelspoor weer. Nu maak ik op de route die ik lopen wil veel calibratiepunten, terwijl ik terplekke het juiste coördinatiepunt ingeef. Loop ik deze route nog een keer, dan zie ik dat de GPS pijl op de co-ordinatiepunten waar ik ben, zichtbaar wordt, echter niet daar tussen. Wel wordt een geheel traject weergegeven. Echter geen broodkruimelspoor. Is dit een Bug, of werkt dit niet met Windows Mobile 6 classic, of is er iets wat ik niet goed heb ingesteld? Mijn PDA is een Pocket PC Mio P360 met windows Mobile 6 classic en ActiveSync v 4.5. Helaas krijg ik van Pocketland.nl waar ik GPS Tuner heb aangeschaft, geen enkel antwoord? Gr. H.C.M. ten Haaken
Tanuki Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Kan maar 1 ding zijn: Kruimeldief 'steelt' je broodkruimels
Peetee Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Ik vond hier een engelstalige handleiding, en daarin kun je zien (blz. 20) dat je de track layer kunt uitvinken. Is dat bij jou misschien het geval? Verder zie je op blz. 26 dat je de 'View'-optie de trackdata laat zien. Misschien heb je die niet aan staan?
henkmartinus Geplaatst 12 juni 2008 Auteur Geplaatst 12 juni 2008 Ik vond hier een engelstalige handleiding, en daarin kun je zien (blz. 20) dat je de track layer kunt uitvinken. Is dat bij jou misschien het geval? Verder zie je op blz. 26 dat je de 'View'-optie de trackdata laat zien. Misschien heb je die niet aan staan? Track layer heb ik aangevinkt en de tracks worden ook opgeslagen en als je ze met view bekijkt kunnen ze ook op de kaart zichtbaar worden gemaakt, maar ze zitten allemaal vast aan de diverse calibratiepunten die ik had aangebracht. Ik ben bang dat er iets is wat niet goed samengaat met Windows Mobile 6 classic en het navigatie programma van Miomap 3. Hoewel ik de kaart waarop deze laatste staat er al uitgehaald had, maar dit gaf geen oplossing.
Aanbevolen berichten