Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Inloggen en naar MY ACCOUNT gaan.

Dan zie je een tabje met caches.

Daar heb ik iets aan. Gevonden. Maar nu. De pagina van mijn cache heb ik, maar er staat dat hij nog niet werkt omdat (waarschijnlijk) dat vinkje nog aan moet. Hoe doe ik dat?

Zie bericht 15 van dit topic :thumbup:

Geplaatst

Ja, het is gelukt. Nu afwachten.

De tekst ziet er niet zo uit als ik dacht er hij eruit zou zien. Maar dat komt waarschijnlijk later wel.

Iedereen bedankt voor reacties.

Geplaatst

Hoe je je cachepagina weer kunt vinden is denk ik duidelijk genoeg. Allereest, bij het begin kom je in de edit listing modes. Als je het bewuste vakje hebt uitgevinkt voor: "Yes, this listing is active (For new listings, if you want to work on this listing before it is reviewed, uncheck this box. Reviewers will only see the listing in the queue when it is checked.) "

dan kun je de cachepagina aanmaken. Velen hebben al een soort van voorwerk gedaan door de cachepagina, het verhaal, aan te maken in een HTMLapplicatie.

Je kunt als je tijdens het maken in de edit listing modes, altijd je cachepagina even controleren door in de edit modes onderaan te klikken op edit listing. Dan sla je als het ware je pagina op. Je kunt dan direct zien hoe het er uit ziet. Als je dan op de "normale" cachepagina bent, zie je rechts de zogenaamde navigatiebalk. Daarin staan een aantal knoppen. Edit Listing en je komt weer in de Edit modes. Je ziet ook Waypoints... ALs je daar op klikt kom je dus op de pagina waar je de additional waypoints kunt invoeren of bij een latere wijziging van een wijziging van een WP of de route, je dit hier ook weer kunt wijzigen.

Wil je het vakje aanvinken om de cache ter review aanbieden? Edit listing en dan het vakje aanvinken bij "Yes, this listing is active (For new listings, if you want to work on this listing before it is reviewed, uncheck this box. Reviewers will only see the listing in the queue when it is checked.) "

Als dat vakje is aangevinkt en je gaat dan weer onderaan de pagina klikken op Edit Listing (moet na iedere actie voor het opslaan of verzenden), dan is de cache verzonden naar geocaching.com en is daar dan opgenomen in de lijst met 1000den nieuwe, nog te reviewen caches over de hele wereld.

De desbetreffende reviewer die het land heeft dat je in den beginne hebt aangevinkt, zal dan de cache zien als hij de lijst voor zijn land opent.

Dan kan het 5 minuten duren maar ook wel meer dan een week voordat je ook maar iets hoort. De tijd die er tussen zit ligt puur aan de hoeveelheid caches die aangeboden zijn en aan de tijd die een reviewer heeft om er mee aan de gang te gaan.

Vergeet immers niet dat het reviewen gebeurt in de reviewer zijn eigen vrije tijd. 4 a 5 uur per dag reviewen is geen uitzondering. En dat 7 dagen per week, ook op zon-, feest- en vakantiedagen.

Geplaatst

Dank voor de uitleg.

Ik heb inmiddels de cachepagina ter reviewing aangeboden. Hij ziet er niet helemaal uit zoals ik zou willen. Maar misschien is daar later nog iets aan te doen? En waarschijnlijk hoor ik ook wat ik fout gedaan heb?

Ik hoop dat we snel iets horen, maar ik wacht af.

Nogmaals dank voor de reacties

Theo en Henriette

Geplaatst

Wij hebben ruim 50 caches gevonden en willen nu een eigen cache gaan verbergen. Toestemming is inmiddels geregeld. Rest op papier ook allemaal klaar. Maar nu. Waar vind ik het cacheformulier om de beschrijving te maken. Ik heb alle informatie doorgelezen waar aan gedacht moet worden bij het verbergen van een cache. Maar ik wil nu verder. En ik weet niet hoe.

Bij voorbaat dank voor een reactie en evt. hulp

En dan heb ik zoiets van....

Je kan wel ruim 50 caches vinden, maar je weet niet waar en hoe je ze moet aanmelden. Als je caches kan zoeken en vinden, waarom neem je dan niet de moeite om dit ook te zoeken en te vinden. Ook dit is een onderdeel van de hobby / sport.

Verder wens ik je succes met het plaatsen en aanmelden.

Ruud :D

Hoi Ruud,

Ik kan ruim 50 caches NIET vinden, maar ik heb er per ongeluk wel 13 geplaatst. Hoe nu te handelen?

Wanhopig en radeloos getekend,

No-Name :beerchug:

We hebben er nu zo'n 2000 gevonden, maar je wilt niet weten hoeveel we er niet hebben gevonden :crybaby:

De mooie Not Founds komen we voor terug... net zo vaak tot we de cache vinden ( en dat kan vaak zijn :blush: ). De oprapertjes laten we dan links liggen (of rechts)

Maar ik heb gezien dat Miniatuur zijn cache aan heeft kunnen melden. Nu maar hopen dat Kruimel niet te veel werk heeft aan het approven van de cache.

En laten we eerlijk zijn: er zijn cachers met weinig founds die de mooiste caches neerleggen, en er zijn cachers met heel veel founds die nog nooit een cache geplaatst hebben, dus dank aan alle leggers. Mocht ik het een cache vinden die de moeite van het vinden niet waard is, dan doe ik daar geen enkele moeite voor.

En wat betreft de door jou geplaatste caches.... daar Lache we om Man! ;)

Ruud cheers.gif

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...