Spring naar bijdragen

formulier met gegevens over cache?


erslersl

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben bezig met het verkrijgen van toestemming om een cache te plaatsen in het bos hier in de buurt. Gelders Landschap wil graag een "ingevuld formulier met gegevens over de cache. Deze is te downloaden via www.geocaching.com".

 

Bedoelt ze nou gewoon een uitdraai van de cache pagina? Of...iets anders? Zo ja...waar kan ik het vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hey,

 

Ik denk dat ze graag willen weten waar hij precies komt te liggen en wat de route is. Wat ik zou doen is een printje van de cache en het aanmeldingsformulier ingevuld afgeven. Dat lijkt mij genoeg. Als ze dan meer willen weten, dan vragen ze het van zelf wel.

 

Succes ermee.

 

Patje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Ik ben bezig met het verkrijgen van toestemming om een cache te plaatsen in het bos hier in de buurt. Gelders Landschap wil graag een "ingevuld formulier met gegevens over de cache. Deze is te downloaden via www.geocaching.com".

 

Bedoelt ze nou gewoon een uitdraai van de cache pagina? Of...iets anders? Zo ja...waar kan ik het vinden?

 

Ze bedoelen een doc/pdf die op NL te downloaden is. Ik heb beide opgeslagen hier, kan ze wel even opsturen. Maar dan moet je me eerst een mail sturen. Dan kan ik de formulieren opsturen.

Ik kan zo even niet vinden waar ik dat vandaan getoverd heb, maar in elk geval van de NL site.

Dus mailtje naar de goudflitters en je hebt de formulieren.

 

edit2: Gevonden: even doorzoeken en dan http://www.geocaching.nl/natuur/plindex.php

bewerkt door de goudflitters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks! Ik was al even door beide gc sites aan het spitten geweest, maar dit handige formuliertje en info blaadje was ik nog niet tegengekomen! bedankt! Hopelijk kan ik binnenkort de eerste cache in Hoevelaken plaatsen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks! Ik was al even door beide gc sites aan het spitten geweest, maar dit handige formuliertje en info blaadje was ik nog niet tegengekomen! bedankt! Hopelijk kan ik binnenkort de eerste cache in Hoevelaken plaatsen!

 

Hoevelaken!!! :beerchug: Cachemobiel staat vanaf nu met de neus de andere kant op geparkeerd :D

 

Veel succes!! :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Geldersch landschap wil alles weten. Dus de cachepagina zoals het gaat worden en de complete route, dus zowel de tussenpunten als het eindcoördinaat.

 

Het Geldersch Landschap is een van de weinge beheerders die niet alleen het eindcoördinaat willen weten en willen keuren, maar ook alle tussenpunten dus de gehele route. Er gaat hoogstwaarschijnlijk iemand van het Geldersch Landschap met je mee om de complete cache te lopen, de tussenpunten ter plekke bekijken en samen met je een andere eindpelk op te zoeken als de door jou gekozen eindpelk niet jofel is. Ze maken daarna een contract op en daar staat de cache in vermeld zoals het is.

 

Men wil ook graag kaartjes en de hele rataplan. Met andere woorden ze willen zeer goed geïnformeerd worden.

 

Vraag anders even precies aan de cachers die al een cache in het Geldersch Landschap hebben liggen wat precies de bedoeling is. O.a. De Roode Loper (#enk).

 

De reviewer wil graag een copie van de overeenkomst zien. Meestal wordt die hem gemaild in PDF formaat door de eigenaar van de cache. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze maken daarna een contract op en daar staat de cache in vermeld zoals het is.

 

En zo kan het weken duren voor alles geregeld is :beerchug:

 

Ik heb al samen met de boswachter de wandeling gelopen en mondeling overeenstemming bereikt.

Het GeldersLandschap-formulier met kaart en uitgebreide beschrijving, alle waypoints (zowel in RD als Graden/Minuten formaat) en ook de complete cachebeschrijving zoals deze op de site komt te staan zijn 3 weken geleden opgestuurd. Nu is het wachten tot het door de hele malle molen heen is.

 

Het is te hopen dat ik niets meer hoef aan te passen. Dan kan ik de cache laten proeflopen (team staat al in de startblokken) en dan eindelijk; online!

 

Al met al; je bent zo een maand of langer bezig tot alles geregeld is, dat terwijl de cache dan eigenlijk al helemaal klaar is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze maken daarna een contract op en daar staat de cache in vermeld zoals het is.

 

En zo kan het weken duren voor alles geregeld is :beerchug:

 

Ik heb al samen met de boswachter de wandeling gelopen en mondeling overeenstemming bereikt.

Het GeldersLandschap-formulier met kaart en uitgebreide beschrijving, alle waypoints (zowel in RD als Graden/Minuten formaat) en ook de complete cachebeschrijving zoals deze op de site komt te staan zijn 3 weken geleden opgestuurd. Nu is het wachten tot het door de hele malle molen heen is.

 

Het is te hopen dat ik niets meer hoef aan te passen. Dan kan ik de cache laten proeflopen (team staat al in de startblokken) en dan eindelijk; online!

 

Al met al; je bent zo een maand of langer bezig tot alles geregeld is, dat terwijl de cache dan eigenlijk al helemaal klaar is

 

 

 

Maar dan heb je wel een tocht waar je zonder zorgen mensen kunt laten lopen en die geen problemen krijgen met de beheerder of wat dan ook, en dat is wel behoorlijk wat waard.

 

 

 

Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is te hopen dat ik niets meer hoef aan te passen. Dan kan ik de cache laten proeflopen (team staat al in de startblokken) en dan eindelijk; online!

Als de reviewer tenminste dan als laatste in het rijtje ook tevreden is :dribble: De cache moet immers na toestemming ook nog aan de guidelines voldoen. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de reviewer tenminste dan als laatste in het rijtje ook tevreden is :dribble: De cache moet immers na toestemming ook nog aan de guidelines voldoen. :beerchug:

 

Bestaat er ook een mogelijkheid de reviewer al van te voren ernaar te laten kijken?

@Kruimel, be my guest :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er ook een mogelijkheid de reviewer al van te voren ernaar te laten kijken?

@Kruimel, be my guest :D

 

nou, omdat je me hebt uitgenodigd even te kijken, zie ik tot mijn verbazing bij jou 5 caches staan die je nog nooit ter review hebt aangeboden. Een enkeling lijkt af en is al een paar jaar oud. Er is er zelfs eentje waar een note aan mij persoonlijk onder staat van 16 februari waarin je schrijft dat je toestemming hebt van een boswachter die ook met al zijn gegevens vermeld staat. Waarom biedt je dan die caches niet ter review aan?

je ebnt het niet verplicht natuurlijk :beerchug: Maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig :dribble:

 

En als er caches bij zijn die je om de een of andere reden nog nooit hebt aangeboden, en waarschijnlijk niet meer ter zaken doen, dan kun je gerust die cachepagina volledig editen en dus weer opnieuw gebruiken voor een nieuwe cache. Des te eerder ziet de reviewer je cache ook omdat er gereviewed wordt op volgorde van GCnummer. Oude nummers gaan voor nieuwe nummers :D

 

Maar om een lang verhaal kort te maken, als je me even een GCnummer geeft van de cache waar je het nu over hebt, dan kan ik zo even neuzen :yes: Maakt niets uit om het GCnummer te geven. Zolang de cache niet online staat kan niemand er iets mee doen en krijgt men een foutmelding.

 

Ik denk toch niet dat het GC19DT7 is, of wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, omdat je me hebt uitgenodigd even te kijken, zie ik tot mijn verbazing bij jou 5 caches staan die je nog nooit ter review hebt aangeboden. Een enkeling lijkt af en is al een paar jaar oud. Er is er zelfs eentje waar een note aan mij persoonlijk onder staat van 16 februari waarin je schrijft dat je toestemming hebt van een boswachter die ook met al zijn gegevens vermeld staat. Waarom biedt je dan die caches niet ter review aan?

je ebnt het niet verplicht natuurlijk. Maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig

 

En terecht :dribble:

 

Ik ben ooit aan een hele serie begonnen, die allemaal onlosmakelijk bij elkaar hoorden. Ik was erg ver gevorderd toen er op een van de locaties ineens een andere nieuwe cache verscheen. Zodoende heb ik de rest niet meer afgemaakt en ter publicatie aangeboden. De GC listings gebruik ik nu om dingen te testen en af en toe voor de publicatie van een nieuwe cache.

 

Des te eerder ziet de reviewer je cache ook omdat er gereviewed wordt op volgorde van GCnummer. Oude nummers gaan voor nieuwe nummers

 

Daar heb ik onlangs dankbaar gebruik van gemaakt :D

 

Maar om een lang verhaal kort te maken, als je me even een GCnummer geeft van de cache waar je het nu over hebt, dan kan ik zo even neuzen. Maakt niets uit om het GCnummer te geven. Zolang de cache niet online staat kan niemand er iets mee doen en krijgt men een foutmelding. Ik denk toch niet dat het GC19DT7 is, of wel?

 

Waarom denk je van niet? Het gaat namelijk wel om die cache :beerchug: De boswachter heeft al toestemming gegeven, alleen de papieren zijn nog niet compleet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, om nu maar gelijk te voorkomen dat het algemeengoed gaat worden dat ik hier op het forum caches ga reviewen, wil ik direct melden dat dit een eenmalige actie van me is :dribble:

 

1. Waypoint van de final coördinates in de additional waypoints is de omschrijving er van door mij al gewijzigd in de manier zoals "we" het graag willen hebben. Dus: GCnummer Final - Cache zijn nickname

 

2. Graag de waypoint inclusief de coördinaten van de parkeerplaats verwijderen uit de additional waypoints. Coördinaten die bovenaan de cachepagina staan mogen NOOIT in de additional waypoints ingevoerd zijn/worden. Additonal Waypoints zijn waypoints die (met hun coördinaten) toegevoegd worden aan de coördinaten bovenaan de cachepagina. Coördinaten aan zichzelf toevoegen is "not done"en geeft meestal wel een foutmelding.

 

Coördinaten bovenaan de cachepagina zijn de zogenaamde Parentcoördinaten oftewel ParentWaypoint. De coördinaten in de Additional Waypoints zijn de zogenaamde Child(ren)coördinaten oftewel de Childwaypoints (ook gebruikt in GSAK).

 

Indien de tekst die je in de note bij de parkeercoördinaten hebt staan van belang is voor de cache, dan kun je die dus beter gaan vermelden op de cachepagina.

 

3. In de reviewernote heb je zowel de naam van de boswachter als van de privépersoon vermeld. Ook graag even van beide heren de NAW gegevens, dus zowel naam, als ook telefoonnummer, emaildres enz.

 

----------------------

 

Enneh... waar is nu precies het wachten op? Op het papiertje met de bevestiging? Omdat je in de reviewernote van 16 februari al schrijft dat je toestemming hebt. Het is nu al 8 juni. Je wacht toch niet al 4 maanden op de schrijftelijke bevestiging?

 

 

Oja, verder is alles OK. :beerchug:

 

Oeps..... Even mijn excuses aan de topicstarter. Ik ging er in mijn onschuld vanuit dat de starter Wammus was. Wammus en ik zitten nu dus volledig offtopic een ander zijn topic te kapen. Dat is niet de bedoeling en niet volgens de forumregels.

 

Gelukkig dat er nog geen modje is die me daarvoor over de vingers tikt. Bij deze dus nogmaals mijn oprechte excuses :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enneh... waar is nu precies het wachten op? Op het papiertje met de bevestiging? Omdat je in de reviewernote van 16 februari al schrijft dat je toestemming hebt. Het is nu al 8 juni. Je wacht toch niet al 4 maanden op de schrijftelijke bevestiging?

Oja, verder is alles OK. :yes:

 

Wijziging is doorgevoerd. En ja, wachten op het papiertje met bevestiging. Die reviewernote is de eerste note die er automatisch op komt als je een nieuwe listing aanmaakt. Pas later (twee weken geleden) heb ik de tekst aangepast zoals hij nu is ;)

 

 

Oeps..... Even mijn excuses aan de topicstarter. Ik ging er in mijn onschuld vanuit dat de starter Wammus was. Wammus en ik zitten nu dus volledig offtopic een ander zijn topic te kapen. Dat is niet de bedoeling en niet volgens de forumregels.

 

Dit was dan het laatste hierover.. Verdere communicatie over m'n nieuwe cache maar via de cachepagina :(

In ieder geval bedankt! Dit scheelt weer in de doorlooptijd :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...